[XP] Limited or no connection fout - netwerkkaart

Pagina: 1
Acties:

• imp4ct
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-04 22:55
Hallo,

Ik ben ten einde raad, mijn virusscanner (Panda Titanium Antivirus 2004) moest ik opnieuw installeren, het programma gaf een fout, heb ik ooit nog al eens voorgehad en toen kreeg ik hetzelfde probleem, maar dit heb ik dan opgelost door een volledige format te doen en over te gaan naar SP2.

Nu wat is het probleem, ik heb zoals in het programma van de antivirus werd aangeraden mijn antivirus opnieuw geinstalleerd, het probleem wat zich toen ineens stelde was dat mijn volledig netwerk op mijn computer zich gewoon blokkeerde eens de antivirus was geïnstalleerd. En er kwam dan zo'n geel bordje te staan bij het icoontje van mijn netwerk en windows gaf als fout.

'Limited or no connection..." en nog wat zever. Oki ik probeer op "repair" te klikken, maar komt dat stom ding te zeggen dat hij geen nieuw IP kan aanvragen van de ISP. Oki ik check echt alles, iedereen thuis blijkt nog internet te hebben. Niks mis met de NIC, update drivers, niks mis met de kabel, router in orde. Na 2u werd ik moedeloos, ging op het internet zoeken, vond dat er wel meerdere mensen dit probleem hadden, fix van windows gedownload, volledig de instructies gevolgd etc..allemaal goed en wel, totdat ik dus weer mijn antivirus installeerde en huppa weer hetzelfde probleem.

Zijn er hier mensen die dit probleem ook kennen, zo ja hoe los ik dit op ?? Echt kei vervelend, want nu zit ik dus zonder virusscanner en ik was nog zo tevreden van Panda Antivirus.

PS : windows updates staan vanbij het begin bij mij op disabled.

Bedrijf : Webtrix

Foto materiaal:
Nikon D7100 | Nikor AF-S DX 18-105mm | Nikor AF-S 50mm | Nikon SB600

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-04 20:12

tweakerbee

dus..?

En je hebt al contact opgenomen met Panda / de laatste updates cq. versie voor je virscanner gehaald?

You can't have everything. Where would you put it?

• imp4ct
tweakerbee schreef op woensdag 22 december 2004 @ 17:54:
En je hebt al contact opgenomen met Panda / de laatste updates cq. versie voor je virscanner gehaald?
Ja, ik heb contact opgenomen met panda, maar het antwoord laat nogal op zich wachten. Updates van de 2004 versie zijn er niet meer, daar heb ik al voor gekeken. Voor de 2005 versie moet ik natuurlijk opnieuw betalen, maar mits mijn account nog een dikke maand geldig is ga ik dat natuurlijk nu nog niet doen.

Foto materiaal:

• The Bluesbro
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-04 10:27
ben je in de mogelijkheid je netwerkkaart een vast ip te geven in windows?
Ik had ook zoiets en toen heb ik me netwerkkaart een vast ip gegeven en het probleem was verholpen.

• imp4ct
Gho, wel ik zit achter een router, en ik zou wel een vast IP kunnen gebruik etc... Maar voor dat zelf allemaal te gaan instellen, weet ik nie heel juist hoe'k het allemaal zou moeten doen. Ook om de router dusdanig te configureren, ben ik ook niet echt een krak in. 't Zou toch ook op een andere manier moeten kunnen verholpen worden niet ?

Foto materiaal:

• WaMeLiNoS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-04 15:26
Wat je zou kunnen doen is het volgende :

http://www.pandasoftware.com/download/updates/

Dan download product, daar kan je je gebruikersnaam en wachtwoord invullen welke je van Panda zelf hebt gekregen en hier kan je de 2004 / 2005 update versie downloaden. Er is bij Panda over het probleem wel wat bekend.

Wat zij aanraden is het product van de site te downloaden en deze zou het probleem wat jij hebt moeten oplossen.

• imp4ct
Heb ik al gedaan, haalt gewoon niets uit....

Foto materiaal:

Pagina: 1