Brander haalt de maximum snelheid niet

Pagina: 1
Acties:

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10-2025
Tsja, daar zit je dan met je 8x brander eindeloos te wachten (:+) tot je schijfje op 4x volgebakken is.
Je pakt het doosje van de DVD erbij, en daar staat toch echt 8x op, vreemd.
Ander merk nemen dan, tsja, zelfde probleem, nog een ander merk en voila 8x.

Maar ik wil dat hij bij elk normaal merk gewo0n 8x brandt!
Mmore is toch een merk waar je weinig slechts over ziet, maar nee hoor.

Wat heb ik gedaan?
Firmware van 1.4A naar 1.5A geflashed
De FAQ gelezen over dit puntje, en tsja, niets lijkt van toepassing:
m'n software is up-to-date, de media kunnen het aan, fimware up-to-date, SMART Burning ofsow zie ik nergens staan ...

Wat kan het zijn?

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:35
Wat voor soort brander heb je?

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:14

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Bij dvd+/-r's is het gewoon mogelijk dat je brander ze niet goed ondersteund. Hier kun je helaas niks aan doen behalve de laatste firmware gebruiken (wat je dus ook gedaan hebt) en anders is het wachten tot er weer een nieuwe firmware uitgebracht wordt (evt. een gehackte versie).
Maar zoals Dutchy007 al vraagt: Welke brander heb je? (Is wel zo handig als er andere mensen zijn die eenzelfde probleem hadden en er een oplossing voor hebben..)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• SH4D3H
AOPEN 8X8 DVD DUAL AAN (Single layer, 8x4x8x4)

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:51

The_Scarabial

MTB for life!

gewoon plextor nemen die brand zelfs 4x schijfjes van elk merk op 12x :P

• SH4D3H
Tsja, 'if it aint broke dont fix it' :+
8x is nog snel zat, moet het alleen wel op 8x gaan :P
Ik lees veel vaker over 'voorzichtige'' branders, kun je die niet dwingen? >:)

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:56
Heb een ldw-851s brander. Heb sinds vandaag dat mn max 4x is, wat normaal 8x is. Ik gebruik Traxdata dvdr + 8x dvdr's. Deze dvd's gebruik ik altijd

Ik gebruik de newste firmware. Heb een msi k8n neo 2 mobo. Heb mn brander op de secundaire IDE zitten als master en op slave heb ik een cd-brander ook van lite-on.

Is mn brander nu aan het doodgaan of is et iets anders

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:14

FlipFluitketel

Frontpage Admin
SH4D3H schreef op woensdag 22 december 2004 @ 18:59:
Tsja, 'if it aint broke dont fix it' :+
8x is nog snel zat, moet het alleen wel op 8x gaan :P
Ik lees veel vaker over 'voorzichtige'' branders, kun je die niet dwingen? >:)
Heb je trouwens al eens een ander brandprogramma geprobeerd? Zo nee, doe dat nog eens.. Nero staat er een beetje om bekend dat ie af en toe de snelheid niet hoog genoeg wil zetten.
jaaoie17 schreef op woensdag 22 december 2004 @ 23:01:
Heb een ldw-851s brander. Heb sinds vandaag dat mn max 4x is, wat normaal 8x is. Ik gebruik Traxdata dvdr + 8x dvdr's. Deze dvd's gebruik ik altijd

Ik gebruik de newste firmware. Heb een msi k8n neo 2 mobo. Heb mn brander op de secundaire IDE zitten als master en op slave heb ik een cd-brander ook van lite-on.

Is mn brander nu aan het doodgaan of is et iets anders
Nieuwe lading dvd's of nog steeds dezelfde?? Als het een nieuwe lading is, dan kunnen ze een andere mediacode hebben waardoor je brander ze niet meer hetzelfde herkent als de vorige lading en ze dus langzamer gaat branden. Mediacode kun je vinden met oa. DVDinfoPro.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 12:05
udma aan staan?
was bij mij het probleem iig
Pagina: 1