Hallo,
Ik ben een nieuwe pc aan het opbouwen. En ik zat nog met enkele vragen waarop jullie miss een antwoord weten.
Ziehier wat ik heb/op het punt sta te kopen:
(x):heb ik al
(o): moet ik nog kopen
CASE: Chieftec Dragon Big Tower DA-01B-D (x)
PSU: OCZ PowerStream 470 (o)
FANS: 5x PAPST 8412 NGLLE(80x80) 1x 3412 N/2GL(92x92) (o)
COOLING: ZALMAN Resirator I (o)
HD: 5x MAXTOR 6B300S0 DiamondMax Plus 10 (o)
SOUND: Audigy 2 ZS Platinum Pro (o)
TV: Hauppage WinTV PCI FM (o)
VGA: X800XT (o)
KEYBOARD: Logitech cordless desktop mx (o)
Memory: nog over na te denken (na m'n stageperiode in buitenland aan te kopen: eind mei)
Cpu: idem
Mobo: idem
DVD-rewriter: NEC 3500-AG (x)
Ik vroeg me af of die OCZ PowerStream 470 voldoende/overkill/te weinig is , welke aansturing mogelijk is voor die papst fans, wat heb je er nog allemaal voor nodig: sensoren etc.(sorry op vlak van high performance systeem ben ik dus n00b: ben m'n schade aan het inhalen: reviews lezen, forums bekijken wat betreft comment op onderdelen). Welke optionele stukken kun je nog allemaal aansluiten op die Zalman resirator I (vga blokjes dacht ik alleszins al). Welke frontpanel is aan te raden, ik zoek dus iets met usb,firewire en card-reader aan boord. Ik hoop dat jullie wat advies kunnen geven en sorry als er in jullie ogen domme vragen/opmerkingen instaan
.
GreetzzZ,
Tim
Ik ben een nieuwe pc aan het opbouwen. En ik zat nog met enkele vragen waarop jullie miss een antwoord weten.
Ziehier wat ik heb/op het punt sta te kopen:
(x):heb ik al
(o): moet ik nog kopen
CASE: Chieftec Dragon Big Tower DA-01B-D (x)
PSU: OCZ PowerStream 470 (o)
FANS: 5x PAPST 8412 NGLLE(80x80) 1x 3412 N/2GL(92x92) (o)
COOLING: ZALMAN Resirator I (o)
HD: 5x MAXTOR 6B300S0 DiamondMax Plus 10 (o)
SOUND: Audigy 2 ZS Platinum Pro (o)
TV: Hauppage WinTV PCI FM (o)
VGA: X800XT (o)
KEYBOARD: Logitech cordless desktop mx (o)
Memory: nog over na te denken (na m'n stageperiode in buitenland aan te kopen: eind mei)
Cpu: idem
Mobo: idem
DVD-rewriter: NEC 3500-AG (x)
Ik vroeg me af of die OCZ PowerStream 470 voldoende/overkill/te weinig is , welke aansturing mogelijk is voor die papst fans, wat heb je er nog allemaal voor nodig: sensoren etc.(sorry op vlak van high performance systeem ben ik dus n00b: ben m'n schade aan het inhalen: reviews lezen, forums bekijken wat betreft comment op onderdelen). Welke optionele stukken kun je nog allemaal aansluiten op die Zalman resirator I (vga blokjes dacht ik alleszins al). Welke frontpanel is aan te raden, ik zoek dus iets met usb,firewire en card-reader aan boord. Ik hoop dat jullie wat advies kunnen geven en sorry als er in jullie ogen domme vragen/opmerkingen instaan

GreetzzZ,
Tim