ik zoek een nieuwe video kaart. ik wil zo'n 100 euro uitgeven.
ik probeer me wat te verdiepen in de specificaties van video kaaten, maar het is me niet echt duidelijk waar ik nu op moet letten. ik zie door de bomen het bos niet meer.
voor 100 euro koop je geen super snelle kaart, dus ik geloof dat ik beter kan kijken naar een kaart met 128mb geheugen, omdat 256 alleen maar overkill zou zijn en vaak nog langzamer geheugen hebben.
en wat betekent bij de kaartjes van ati nou se, le, pro, xt, retail, lite?
of kan ik beter kijken naar een kaart van nvidia, of iets anders?
welke kaart(en) kunnen jullie me aanraden (voor 100 euro)?
enige voorwaarden is dat hij de monitor en de tv out tegelijkertijd kan aansturen, en dat i de laatste spellen aan kan (nfs underground2, halflife2 ed)
Peak Gforce FX5700 of Sapphire Ati Radeon 9600
Sapphire Ati Radeon 9600 PRO kopen?
9600pro of 9800se
ik probeer me wat te verdiepen in de specificaties van video kaaten, maar het is me niet echt duidelijk waar ik nu op moet letten. ik zie door de bomen het bos niet meer.
voor 100 euro koop je geen super snelle kaart, dus ik geloof dat ik beter kan kijken naar een kaart met 128mb geheugen, omdat 256 alleen maar overkill zou zijn en vaak nog langzamer geheugen hebben.
en wat betekent bij de kaartjes van ati nou se, le, pro, xt, retail, lite?
of kan ik beter kijken naar een kaart van nvidia, of iets anders?
welke kaart(en) kunnen jullie me aanraden (voor 100 euro)?
enige voorwaarden is dat hij de monitor en de tv out tegelijkertijd kan aansturen, en dat i de laatste spellen aan kan (nfs underground2, halflife2 ed)
Peak Gforce FX5700 of Sapphire Ati Radeon 9600
Sapphire Ati Radeon 9600 PRO kopen?
9600pro of 9800se