Mwoah, dat vind ik wat kort door de bocht. Volgens mij hoef je - zeker als het voor je hobby is - niet eerst hele boekwerken door te nemen voor je wat kunt doen. IMO is gewoon proggen/scripten een prima manier om de boel onder de knie te krijgen. Helemaal als je steeds je eigen bouwsel probeert te verbeteren. Volgens mij is TS juist bezig om de oo concepten onder de knie te krijgen dóór zijn forum te verbeteren.Alarmnummer schreef op woensdag 22 december 2004 @ 15:19:
Lijkt het je niet een stuk handiger dat je de oo concepten eerst even goed onder de knie probeert te krijgen ipv meteen een forum ermee in elkaar te plakken? Snap je uberhaubt wat polymorfisme, encapsulation, data hiding, en inheritance inhoud? Probeer dat eerst goed onder de knie te krijgen met een 'pure' oo taal.
Om hem dan gelijk een bak profi buzzwords van het OO naar het hoofd te smijten en te zeggen dat hij die eerst maar moet leren (en ook nog een echte OO taal) vind ik dan een beetje flauw. Geef dan een linkje naar een inleiding of geef wat korte uitleg. Volgens mij ben jij namelijk een van de meest bezielde (is dat een juiste uitdrukking?) OO-programmeurs op het forum.
Zelf ben ik eigenlijk ook wel beniewd naar wat "oplossingen" voor TS zijn probleem. Zelf heb ik me nooit echt in de details van OO verdiept omdat ik er voor mijn PHP-bouwsels nooit heil in heb gezien.
[ Voor 5% gewijzigd door gorgi_19 op 22-12-2004 16:24 ]
Regeren is vooruitschuiven