[IE][XPsp2] blanco pagina ipv hotmail inbox

Pagina: 1
Acties:

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:11
als ik naar www.hotmail.com en me netjes aanmeld zodat je in je inbox komt, krijg ik een blanco pagina.
ook als ik via msn op 'nieuwe emial berichten' klik, blijft hij haken op die blanco pagina....

op google kon ik slechts 1 ander gaar forum vinden met de enige zinnige oplossing: "HOTMAIL MOET WEG..ect.. :O wordt je ook niet veel wijzer van. en de computer man die misschien ook een oplossing had: http://www.pchelper.nl/fo...p?showtopic=9973&view=new , die site doet het ook niet bij mij,....

verder werkt alles naar behoren.
ik kan me niet herrinneren dat iets nieuws heb geinstalleerd/verwijderd ,....

what to do now, op de win2k pc naast me werkt wel alles...

• Motormouz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 13:28
Ik heb het hier op het werk weer met Windows 98 SE met alle updates. XP met SP2 geeft geen problemen. Met Firefox werkt het wel onder Win98. Dus het moet aan IE liggen. Ik heb al in de beveiliginsinstellingen zitten rommelen, maar dat helpt niet.

Iemand anders nog ideeën?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Motormouz
Ik heb het ook op een schone pc waar net een image op gezet is.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Motormouz schreef op woensdag 22 december 2004 @ 16:26:
Ik heb het ook op een schone pc waar net een image op gezet is.
En wat komt er uit de tips in dit topic rollen? Heb je verder dit al geprobeerd?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Opperhoof
die gooide je gister zelf dicht nadat ik hem geschopt had :)

enja, die dingen heb ik ook geprobeerd. maar kwam weinig uit rollen. die links van jou hierboven gaan steeds naar 1 ding

stap 1--> 2--> 3-->
If the problem is still not resolved, reinstall Internet Explorer. If you are using the version of Internet Explorer that is included with your operating system, reinstall or repair your operating system. :|

nouja ik ga anders maar eens proberen IE 5.0 erop te zetten en deze te update naar 6 8)7

• Motormouz
Spider.007 schreef op woensdag 22 december 2004 @ 16:29:
[...]

En wat komt er uit de tips in dit topic rollen? Heb je verder dit al geprobeerd?
Ik heb het nu al op tig verschillende pc's geprobeerd. Ze doen het allemaal niet. Je kan inloggen, maar als je dan in je inbox moet komen, krijg je een blanco scherm.

Van de pc met de schone image weet ik zeker dat die het moet doen en zeker geen spyware heeft. Bovendien krijg ik sinds vanmorgen uit zoveel verschillende hoeken ineens deze klacht, dat ik het vermoeden heb dat probleem wat dieper ligt dan een bepaalde instelling of een pc die toevallig geïnfecteerd is geraakt met spyware/virus.

Ik heb het in ieder geval al kunnen traceren tot IE(6) op Windows 98. Andere combinaties doen het hier wel goed. Deze gaan allemaal via de zelfde proxy/verbinding het internet op.

• Opperhoof
kik

Verwijderd

Hier hetzelfde... van de 1 op de andere dag geeft hotmail op een aantal PC's blanco pagina. Iemand die hier laptop op de router prikte zag hetzelfde, bij hem thuis werkt het wel. Andere browsers dan IE geen enkel probleem. Rara, ik snap het ook niet 8)7

Edit: Heb een oplossing gevonden die bij mij werkt:
onder internet options, advanced, browsing, het vinkje bij use http 1.1 weghalen.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2004 17:55 ]

• Motormouz
Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 16:15:
Edit: Heb een oplossing gevonden die bij mij werkt:
onder internet options, advanced, browsing, het vinkje bij use http 1.1 weghalen.
Ik wilde net je oplossing hier testen, maar het lijkt er op dat Hotmail het probleem aan hun kant al opgelost heeft. Kan jij dat checken?
Pagina: 1