Toon posts:

500 piek

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ongeveer 500 tot 750 gulden te besteden, wat voor een compu kan ik daar voo kopen????????????
ik zoek iets tweedehands om een beetje mee te experimenteren!!!!!!!!!!!

ik hoop dat jullie mij kennen helpen!!!

dain bramage!!!!!!

(brain damage)

• Zwaluw
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-06-2003
"Ik heb ongeveer 500 tot 750 gulden te besteden, wat voor een compu kan ik daar voo kopen? Ik zoek iets tweedehands om een beetje mee te experimenteren.

Ik hoop dat jullie mij kennen helpen."

Vooruit dan, omdat je het zo lief vraagt :)
Kijk eens op www.vondst.nl . Een p200 moet lukken. Een Pc met veel ram (min. 64MB) is wel fijn als je met novell of NT wilt prutsen.

• Jorik
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 05-07 15:11
Waarmee wil je dan prutsen?

Als je een pc wil tweaken moet je natuurlijk wel een mobo hebben dat je kan instellen...

Als je met Linux wil pielen heb je aan een goede Pentium. Daar draait het perfect op.

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-07 15:42

RvdH

Uitvinder van RickRAID

op http://www.hardwareforum.net (geweldige site :P ) kan je waarschijnlijk wel een leuke poeter voor dat geld kopen.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Kijk gewoon in de huis-aan-huis bladen enzo. Dr is wel veel aanbod op die internetsites maar wil je de PC dan helemaal aan de andere kant van Nederland gaan ophalen of per post gaan versturen? (of je moet geluk hebben dat er iets is dicht bij je in de buurt)

Voor dat geld moet je nog wel iets kunnen krijgen, maar ik denk geen p200 met 64mb ram. Prijzen verschillen heel erg; soms vragen ze voor een 486 600piek en soms voor een p200 500 piek. Je moet gewoon goed zoeken en een beetje geluk hebben dat je iets goedkoops ziet. Afdingen helpt misschien ook wel...
Pagina: 1