Toon posts:

Optimale indeling Start Menu

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik was net mijn laptop aan het herinstalleren, toen ik weer tegen het bekende dilemma aanliep: hoe deel ik mijn Start Menu in. Mijn desktop heeft ook al een enorme lijst van items onder Programs, en ook door zoek ik een mooie manier om alle programma's te verdelen. Ik ben benieuwd naar jullie indeling. Tot nu toe gebruik ik altijd de volgende indeling:

Fun & Games
Developing
Audio & Video
Office
Tools & Utilities
Network & Internet
System & Administration

Dennis

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:19
zoiets heb ik het wel iig :)

Appart dingetje voor dvd-r en cd-r achtige dingen

• FireArrow
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05-2022
Ik heb gewoon een paar belangrijke dingetjes in m'n startmenu staan onder programma's.
Verder ook een paar shortcuts. De rest wat ik niet gebruik gooi ik in The Box 8)7 gewoon dus in de troepdoos... en games in Games :p en DVD shit (ripper etc) onder euhmm DVD.. simple.

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02:58

SilentSimon

Have you been hopped?

idem ongeveer als TS'er

Verwijderd

ik ook idem als TS. Geen developing.
Wel is het soms lastig te beslissen of iets onder internet of multimedia valt...

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:25

GG85

.......

Ik heb:

Beeldbewerking
Internet
Games
Utilities
School
Multimedia
Programmeren
Benchmark en demo's

Ik heb het al een paar jaar zo en tot nu toe gaat dat perfect

• Yoshi|IA2
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-10-2018
Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 14:39:
ik ook idem als TS. Geen developing.
Wel is het soms lastig te beslissen of iets onder internet of multimedia valt...
Multimedia is bij mij DVD rommel en alle mogelijke video /audio-spelers...
Internet is alles wat internet/netwerk nodig heeft om te werken, zoals browser, mailclient, ftp client, IM client, ...

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Zelf start ik programma's vaak via Start > Run. Indien blijkt dat ik bepaalde vaak gebruik maak ik er een QuickLaunch icon van of geef het een plek op m'n bureaublad. Het lijkt me best veel tijd innemen om het start menu te onderhouden en echt heel snel vind ik het ook niet echt werken.

🌞🍃

Verwijderd

yoshi_rules schreef op woensdag 22 december 2004 @ 14:43:
[...]
Multimedia is bij mij DVD rommel en alle mogelijke video /audio-spelers...
Internet is alles wat internet/netwerk nodig heeft om te werken, zoals browser, mailclient, ftp client, IM client, ...
Ik bedoel bijvoorbeeld Is een webcam (met al z'n programma's) multimedia of internet :? ? Maar goed, dat wordt natuurlijk een zinloze discussie. Hier hou ik 't dan ook maar bij .

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Op deze manier gaat dit topic niet zo heel veel toevoegen - het gaat puur een opsommig zijn van hoe mensen dit doen, en dit kan natuurlijk best leuk zijn, maar dat soort topics horen thuis in de Tweakers Huiskamer.

Jij hebt echter geen toegang tot de Tweakers Huiskamer en daarom ga ik je topic maar sluiten :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.