Ik ben in het bezit van een dual 20" SUN-20e20 monitor opstelling. (Sony Trinitron beeldbuis). De connectors heb ik zelf (samen met een vriend) omgebouwd, zijn 100% goed.
Het probleem is dat ik bij het spelen van (tot nu toe) 2 games, last heb van een flikkerend beeldscherm. Dat wil zeggen dat er lijnen en witte vlakken over het scherm schieten, en daardoor is het spel niet te spelen. De hardwareopstelling heb ik al 2 jaar, en met andere games geen problemen.
De games waar het om gaat zijn "Hunting Unlimited 3" en "Fifa 2005".
Voorbeelden van games die prima draaien (iig zonder flikkeren): NFSU2, Unreal Tournament 2004, GTA-VC, Call of Duty (+United Offensive) etc.
Wat heb ik zelf al geprobeerd:
- Nieuwste drivers geïnstalleerd (nu 66.93)
- Nieuwste chipset drivers (VIA)
- VSync aan/uit
- Met rivatuner VSync aan/uit in Direct3D en OpenGL
Hardwareopstelling:
MSI K7T Turbo2 met AMD XP1800+
512 MB SDRAM
Chaintech GeForce 4 Ti4200 64MB
Maxtor 80 gig
2x Sun GDM 20e20 monitoren, 1 op VGA, 1 op DVI (met convertor).
Kan het nog uitmaken dat de primaire monitor op de DVI poort zit?
Iemand een oplossing?
Het probleem is dat ik bij het spelen van (tot nu toe) 2 games, last heb van een flikkerend beeldscherm. Dat wil zeggen dat er lijnen en witte vlakken over het scherm schieten, en daardoor is het spel niet te spelen. De hardwareopstelling heb ik al 2 jaar, en met andere games geen problemen.
De games waar het om gaat zijn "Hunting Unlimited 3" en "Fifa 2005".
Voorbeelden van games die prima draaien (iig zonder flikkeren): NFSU2, Unreal Tournament 2004, GTA-VC, Call of Duty (+United Offensive) etc.
Wat heb ik zelf al geprobeerd:
- Nieuwste drivers geïnstalleerd (nu 66.93)
- Nieuwste chipset drivers (VIA)
- VSync aan/uit
- Met rivatuner VSync aan/uit in Direct3D en OpenGL
Hardwareopstelling:
MSI K7T Turbo2 met AMD XP1800+
512 MB SDRAM
Chaintech GeForce 4 Ti4200 64MB
Maxtor 80 gig
2x Sun GDM 20e20 monitoren, 1 op VGA, 1 op DVI (met convertor).
Kan het nog uitmaken dat de primaire monitor op de DVI poort zit?
Iemand een oplossing?