[Exchange 2003] hoe email versturen naar andere SMTP host*

Pagina: 1
Acties:

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
We zijn hier met een oplossing bezig om Exchange 2003 te koppelen aan onze huidige mailserver. Dit omdat we de extra functionaliteiten van exchange kalender etc. goed kunnen gebruiken. Nu heb ik alles werkend exchange draait Outlook web access ook intern kan er email verstuurt worden geen probleem! Nu wil ik dat als er een emailtje verstuurd wordt dat geen interne email is verstuurt wordt naar een SMTP server ergens anders in het netwerk hoe doe ik dit? Ik ben namelijk al dagen bezig met SMTP Connecters etc maar niks wil werken. Heb ook MSechange.org en dergelijke helemaal doorgelopen

[ Voor 13% gewijzigd door cool0 op 22-12-2004 13:27 ]

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Verwijderd

Move PNS > SA + titeledit

• ReLight
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-02 15:02

ReLight

echo("What Now ? !")

Titel fix verzoek: "[Exchange 2003] hoe uitgaande email versturen via SMTP Relay server"

De TS wil dus een soort mail gateway gebruiken, aangezien er nog meer systemen zijn die mail naar buiten moeten sturen, en dat niet via een exchange gedaan kan/mag worden.

Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE

Verwijderd

Je wilt gewoon dat externe mail over een smarthost verstuurd word?

Gewoon een smtp connector aanmaken en gaan met die banaan.
zie ook: http://www.msexchange.org...uring-SMTP-Connector.html