• ZyMoTiC
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-02 20:05

ZyMoTiC

Timmaaaaaaay!!!

Topicstarter
Na ongeveer 4 jaar tevredenheid van mijn Nokia 6310i en nog steeds, mis ik toch wel een uitgebreidere agenda functie. Maar na zoeken en zoeken struikel ik toch steeds over de standby tijd, is dat iets nieuws dat je hem elke avond bijna verplicht in de oplader moet doen als je veel belt? Een lijstje met telefoons die ik denk goed aansluiten bij mijn volgende wensen:
- Lange standby tijd
- Duidelijke en uitgebreide agenda (dat je van kolommen kan zien net als in outlook)
- Liefst een maatje kleiner dan de 6310i
- Geld maakt niet zoveel uit

Dingen als een 3mlj pixel camera, subwoofer dolbydigital surroundsound hoef ik allemaal niet direct.
Zelf denk ik aan de volgende telefoons:
- Nokia 6230
- Sony Ericsson P910
- Sony-Ericsson T-630
- Motorola E398

Maar toch bij elke telefoon, de standby tijd! Moet ik niet zo zeuren of zie ik wat over het hoofd? Graag tips over welke telefoon het beste bij mijn wensen aansluit.

Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-02 23:12

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Er is niks beters dan de 6310i op het moment. De standby tijd, de snelheid, stabiliteit, val-bestendigheid zijn nooit meer ge-evenaard.

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-02 11:27
Kijk eens naar een Philips 650, deze telefoon heeft een standby-tijd van een maand. Een 7MB intern geheugen voor telefoonboek en organiser. Organiser met week, dag en maand view. Het is een clamshell en dus wat kleiner dan de 6310i

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/philips/650/pic2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/philips/650/pic3.jpg

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
ik heb gehoord dat Nokia in 2005 een opvolger zal presenteren onder naam 6300.

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-02 11:43
Ik heb zelf een K700i, en deze heeft ook die kolomfunctie wat jij graag wil hebben! Alleen heet het daar "week bekijken". Ook kun je via Bluetooth dan automatisch met Outlook synchroniseren.

Gewoon week bekijken en je krijgt alles netjes te zien.
Het enige nadeel aan de agenda is dat hij geen terugkerende afspraken kan instellen.... maar ik weet niet of dat per definitie een gemis is. Kijk anders eens in het K700i topic daar zal het vast beter instaan. Mijne gaat 4 dagen mee met modaal gebruik, maar er is ook een sterkere accu te krijgen waarmee je 8/9 dagen haalt

Wanna play?

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-02 10:41
Ik heb nu een halfjaar de 6230, telefoontje bevalt me uitstekend! Heeft een heel prettig formaat en je kan er ook ontzettend veel mee.

Een van de minpuntjes is dat de accu niet al te lang meegaat... Verder niets dan lof voor dit foontje :)

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:26

timovd

Voorsprong door techniek

6310i Is nog steeds een topmodel van Nokia. Zeer stabiel en goede accu. Gebruik je de telefoon om te synchroniseren met Outlook?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

sebastius schreef op woensdag 22 december 2004 @ 12:30:
Er is niks beters dan de 6310i op het moment. De standby tijd, de snelheid, stabiliteit, val-bestendigheid zijn nooit meer ge-evenaard.
:+

Nokia 6230 is stabieler en bovenal een stuk sneller. Nokia 6310i van m'n pa is zo traaag..m'n eigen 6600 is nog sneller

[ Voor 6% gewijzigd door Glashelder op 22-12-2004 15:42 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• ZyMoTiC
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-02 20:05

ZyMoTiC

Timmaaaaaaay!!!

Topicstarter
timow schreef op woensdag 22 december 2004 @ 14:31:
6310i Is nog steeds een topmodel van Nokia. Zeer stabiel en goede accu. Gebruik je de telefoon om te synchroniseren met Outlook?
Nee maar dat komt omdat ik de agenda onoverzichtelijk vind, je kan maar 4 of 5 items tegelijk zien. Ik gebruik de agenda meer als to-do list omdat je in de to-do list geen alarm kan zetten.

Maar buiten die blokendoos van phillips zijn er geen telefoons met een lange batterijduur en stevigheid...

Dat houd dus in dat ik niet moet zeuren en elke avond/nacht de telefoon moet opladen. Met deze beslissing heb ik volgens mij wel ineens veel meer keus... al blijf ik de meeste telefoons veels te fancy vinden.

Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-02 11:43
K700i heeft ook een to-do list... mét alarm ;)

Wanna play?

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-02 18:14

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Glashelder schreef op woensdag 22 december 2004 @ 14:37:
[...]

:+

Nokia 6230 is stabieler en bovenal een stuk sneller. Nokia 6310i van m'n pa is zo traaag..m'n eigen 6600 is nog sneller
Sorry hóór, maar over het algemeen is de stabieliteit van de Nokia 6310 is echt wel hóór

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:01
sebastius schreef op woensdag 22 december 2004 @ 12:30:
Snelheid?? Dat ding is zo traag!! Een 3210 die was pas snel.

Stay safe

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:09
ik zit met dezelfde vraag, echter met nog een probleem, ik heb een carkit, koptelefoon, en reserveaccu's etc. Nu zou ik deze natuurlijk allemaal wel willen hergebruiken, maar is er nog wel een model van nokia waar al dat moois op past?

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:03

sjirafje

No inspirational quotes here

MisTraller schreef op woensdag 22 december 2004 @ 21:22:
ik zit met dezelfde vraag, echter met nog een probleem, ik heb een carkit, koptelefoon, en reserveaccu's etc. Nu zou ik deze natuurlijk allemaal wel willen hergebruiken, maar is er nog wel een model van nokia waar al dat moois op past?
Nokia is een tijd terug overgestapt op de zogenaamde POP-port aansluiting (of deze idd beter is laat ik even in het midden) Maar alle nieuwe modellen hebben dus deze aansluiting gekregen. En bij mijn weten bestaat er geen verloopstekkertje. Dus tenzij je een BT of een universele carkit hebt kun je dit wel vergeten. ;(
Ook je reserve accu's kun je niet gebruiken met de nieuwere generaties nokia toestellen.

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Pagina: 1