Toon posts:

[Apache] Valt soms weg

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb een apache server(2.0.50) met php(5.0.0). Ik draai hier een website op die gebruikt maakt van php en wml.

Na een paar dagen is de apache server onbereikbaar, localhost werkt dan ook niet meer. Dit terwijl apache wel nog gewoon draaid.

Het draaid allemaal op een AMD 1800+ met winXP met alle updates. Deze computer gebruik ik tevens voor te internetten, gamen etc.

Voorheen werkte alles perfect, maar sinds een paar weken stopt ie er af en toe mee :?

Iemand een idee waar het aan kan liggen?

Verwijderd

Beetje weinig info, begin eerst met het posten van je logs.

Verwijderd

Topicstarter
Hier de logs:
http://84.24.229.182/public/logs/

Ik heb apache rond 5 voor 12 gerestart.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

DIe machine is niet te bereiken. Post gewoon hier de logfiles even; en laat even horen wat je zelf al geprobeerd hebt? :) Werkt herstarten wel? En wat werkt er dan niet als het 'niet werkt'? Hij reageert niet meer? Hij geeft foutmeldingen (en welke)? Staat er iets in je errorlogs? In je eventlogd? Met zo weinig info kunnen we gewoon helemaal niets. Ik stel voor dat je eerste je eigen probleem gaat onderzoeken; mocht je er nog steeds niet uitkomen maak dan even een nieuw topic waarin je bovenstaande zaken wel duidelijk neerzetten zodat je ons ook de kans geeft om je op weg te helpen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.