Toon posts:

Kan niet op sommige sites komen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb met mijn laptop problemen om op sommige sites te komen meestal php of iets wat met een server te maken heeft. Op een computer in hetzelfde netwerk doen deze sites het wel.
Ik heb verder al vanalles geprobeerd zoals dnsflush en alles standaard ingesteld maar niks werkt.
Wie kent dit probleem en wie heeft hier een oplossing voor. Dit is erg irritant.

Grtz Carlo

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Je kan die servers wel pingen?
En waarmee probeer je naar die sites te gaan? Het lijkt me namelijk sterk dat het aan php ligt want dat genereert doorgaands een HTML pagina ;)

Verwijderd

Topicstarter
Het pingen lukt wel. Maar kom via de browser niet op de site. Krijg dan de fout kan server niet vinden. Heb firefox ook al geprobeerd.

Carlo

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 13:15:
Het pingen lukt wel. Maar kom via de browser niet op de site. Krijg dan de fout kan server niet vinden. Heb firefox ook al geprobeerd.
Heb je wellicht verkeerde (of geen) proxy instellingen?
Geef eens wat meer informatie ipv ons te laten gokken wat het probleem is ;)

offtopic:
je hoeft niet bij elke post je naam te zetten, staat nogal slordig omdat je naam altijd al bij je post staat :)

Verwijderd

Neem voortaan graag even een probleemomschrijving op in je titel. Dat is wat duidelijker.

Verwijderd

Als je doet start --> uitvoeren -->
code:
1
2
3
telnet <site> 80
bv.
telnet www.tweakers.net 80

doet, en dan in het zwarte scherm 'get' intypt, gevolgd door <enter> (zie je niet), krijg je dan van alles te zien?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 14:32:
Als je doet start --> uitvoeren -->
code:
1
2
3
telnet <site> 80
bv.
telnet www.tweakers.net 80

doet, en dan in het zwarte scherm 'get' intypt, gevolgd door <enter> (zie je niet), krijg je dan van alles te zien?
Hopen dat die niet achter een proxy zit, want dan gaat het niet werken he :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 14:36:
Hopen dat die niet achter een proxy zit, want dan gaat het niet werken he :D
Dan had hij dat wel even in de TS mogen vermelden ;)

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

* J2pc haalt glazen bol onder stof vandaan.

hmm, lampje is stuk :( Sorry, kan je niet helpen zo.

OS, specs, wat heb je zelf al geprobeerd? FAQ al bekeken?

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Pagina: 1