Internetverbinding valt uit als MSN verbindt*

Pagina: 1
Acties:

• YoGi_Berra
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05:44
Mijn servertje had het begeven dus kocht ik maar een routertje.

Nou doet de Internet het wel, maar telkens al ga ik op MSN Messenger dan kickt hij hem eruit (MSN blijft haken) en het programma nokt ermee:

Nou gaat het om een Q-Tec Router: type: 790RH 4 Port Broadband Router

productinfo: http://www.qtec.info/products/product.htm?artnr=13529

Help?? or my little sister will kill me

Alle systemen lopen op WinXp

Verwijderd

Wat heb je zelf al geprobeerd? Heb je al een firmware-upgrade gedaan? Gezocht naar optie UPnP in de webconfiguratie?

En kun je voortaan een duidelijke probleemomschrijving in je titel opnemen? Dat je een vraag hebt over een router is niet zo moeilijk op te maken, wat het probleem is wel.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2004 13:54 ]

• YoGi_Berra
Bij aankoop zei de verkoper dat ik evt. een firmware upgrade zou moeten uitvoeren ivm met mijn Provider ( Ik heb een Multikabel Power -abbo )..

Op de site van de router kan ik drivers vinden( waarom drivers, en waarom nog voor verschillende platformen?), alleen word ik hier niet wijzer uit.

Hoewel MSN gewoon blijft haken, blijf ik internetconnectie houden.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:39

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Check even Het Grote Poortmappingsverhaal

Dikke kans dat je het e.e.a. aan poorten niet of niet goed geforward hebt :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Mysteryman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:29

Mysteryman

kan jij wat ik kan...

echt misschien heel raar... maar scan op spyware en virussen e.d.

ik had laast een probleem bij een vriend van mij dat de router bleef hangen als je msn opstarte... Wat bleek... de spyware zocht telkens verbinding met internet (continue upload van 14kbps vanaf de netwerk kaart) zodat de router over z'n nek ging...

zoals ik al vertelde heel raar... maar na een beetje spy search and destroy waren er geen problemen meer en was de onverklaarbare upload weg :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mysteryman op 22-12-2004 15:49 ]

Everybody happy??? I soon change that here we go...

• YoGi_Berra
ik heb dit getest op andere computers in m'n netwerk (op dezelfde router natuurlijk), maar allen gaven dezelfde 'error'....MSN blijft haken
Pagina: 1