.nl domeinnaam met de zelfde opties als godaddy

Pagina: 1
Acties:
  • 200 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-02 13:05
Ik ben op zoek naar een hoster waar ik een .nl domeinnaam kan registreren en zelf de dns servers kan instellen, netzoals bij godaddy. Alleen godaddy doet geen .nl

Bijna alle hosts die ik heb gezien bieden een domeinnaam aan voor 15euro per jaar en dan kan je voor meer kosten een webforward aanvragen.

Ik wil gewoon een goede host met control panel waar je zelf je dns kan instellen en je niet verplicht word om ook een hosting packet bij hun te kopen.

Heb zelf al een flink aantal domeinen via godaddy.com en dat bevalt perfect!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
kan dit niet via dootall.com? Ik heb daar een aantal domeinnamen die verwijzen naar de space op een andere plek.

(of bedoel je dat niet?)

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06-2025
http://www.serverthuis.nl

Alsjeblieft, veel plezier en merry christmas

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:10
Je kan bij sommige hosters ook een dns only pakket nemen. Zelf zit ik bij www.teleroad.nl maar er zijn natuurlijk ook vele andere. Zorg dat je een betrouwbaar en een bedrijf heb wat al wat langer bestaat, en betaal eventueel wat meer voor een betere service.

hosting.pagina.nl ?

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 20:32

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Misschien is TransIP iets voor je?

• corani
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-10-2017

corani

__,,,_(^_^)_,,,__

http://www.domeinnaamreseller.nl/ ben ik prima over tevreden

Laat me nou toch eens met rust man!
Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op

• Polderdijk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-02 19:10
Je kan bij veel hostingbedrijven je domein laten registreren en vragen of ze jouw DNS servers erin zetten ipv die van de hostingprovider. Meestal hoef je dan alleen de kosten van domeinregistratie te betalen. Er zijn er ook een paar waarbij je voor een paar euro extra per jaar de DNS servers mag gebruiken van de provider en dat je dan via een webinterface de DNS regels kan beheren en eventueel ook nog mailforwarders.

Je kan bijvoorbeeld op www.skyhost.nl je domein regelen en daarbij zeggen dat je geen webspace hoeft maar alleen het domein + control panel voor DNS/Mail Forwards.

Je kan ook een account aanmaken op bijvoorbeeld zoneedit.com en daar krijg je ook 2 DNS servers die je aan je domein moet koppelen. Dan kan je deze 2 DNS servers vragen aan je hoster of ze deze onder je domeinnaam willen zetten.
Dit is ideaal voor bijvoorbeeld thuisservers.

Succes!

Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!

• xtr3me
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
kijk ook eens bij: www.triple-v.nl daar heb ik gister een domein aangevraagd en vandaag al online :)

was zelfs binnen een uur aangemaakt (account + domein)

• gielius
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-02 16:31
kijk eens op www.dds.nl, ben ik buitengewoon tevreden over inclusief;
Eigen webserver instellen (A-record)
Eigen mailserver instellen (MX-record)

[ Voor 67% gewijzigd door gielius op 22-12-2004 14:18 ]

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-02 13:05
Bedankt voor al jullie reactie, en ik heb uiteindelijk voor transIP gekozen :) Als het goed is moet mn domein zo online zijn, aangezien ze de zonefiles eerst moesten updaten. :9
Pagina: 1