Toon posts:

[Win2000] Help, rechtermuis etc dichtzetten?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wat gegoogled maar kom steeds maar weer terecht op sites waar je commands kunt vinden om de rechtermuisknop voor een website dicht te zetten.

Wat ik dus zoek is een site met informatie over:
- hoe ik de rechtermuisknop in Windows2000 uitzet
- hoe ik alle helpfuncties kan uitschakelen
- hoe ik alle hot-keys kan uitschakelen (Win-toets+E bijvoorbeeld)

kortom: een site waar ik informatie kan vinden over hoe ik Windows2000 zodanig instel dat een gebruiker niets kan, behalve de programma's gebruiken die in het startmenu staan of een shortcut op het bureaublad.

Alvast bedankt!

Verwijderd

policies, daarmee kan je alles dichtzetten. (kijk even naar de howto)

rechtmuisknop op een website disablen is overigens vette onzin. alle filetjes staan gewoon in je tempory internet files folder

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2004 10:08 ]

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-04 15:52
Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 10:01:
Ik heb wat gegoogled maar kom steeds maar weer terecht op sites waar je commands kunt vinden om de rechtermuisknop voor een website dicht te zetten.

Wat ik dus zoek is een site met informatie over:
- hoe ik de rechtermuisknop in Windows2000 uitzet
- hoe ik alle helpfuncties kan uitschakelen
- hoe ik alle hot-keys kan uitschakelen (Win-toets+E bijvoorbeeld)

kortom: een site waar ik informatie kan vinden over hoe ik Windows2000 zodanig instel dat een gebruiker niets kan, behalve de programma's gebruiken die in het startmenu staan of een shortcut op het bureaublad.

Alvast bedankt!
hier zijn genoeg programma's voor te vinden hoor, zoek maar op 1ste security agent, gebruik ik zelf ook, is perfect, kun je echt alles mee regelen

Who's general failure, and why is he reading my disk?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd? Zit deze pc in een domein of niet? Op GoT verwachten we dat je zelf enige moeite doet alvorens je vraag hier te stellen. Lees hierover Windows Operating Systems - Policy even goed door.

Ga bijvoorbeeld eens [search=windows 2000 toegang beveiligen], [search=windows 2000 policy] of een andere set woorden die betrekking op je vraag hebben. Er is erg veel te vinden :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.