Vraag weggeëdit -> Reactie behulpzaam?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

Topicstarter
(overleden)
Vage titel, maar ik kon niets bedenken

http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1201362
was eerst
Zijn deze schijfjes dan ook langer houdbaar?
maar werd nà mijn antwoord aangepast naar
Verbeterde houdbaarheid, wat moet ik mij daarbij voorstellen? Een jaar of tientallen?

reactie gewijzigd i.v.m. slecht lezen.....
Mijn antwoord was en is een lettelijke copypaste van het relevante stukje uit het nieuwsbericht
Nu is dat sowieso niet meer waard dan +1 Behulpzaam imho, maar 0 overbodig vind ik wel een vrij rare score (en beoordeling).

Los van het feit dat het draadje nog jong is. Op welke score vinden jullie dat een dergelijke post mag eindigen (een stukje quoten uit het artikel), en wat verandert het editten van de oorspronkelijke vraag aan de waarde van het antwoord?

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:49

botoo

💀 too old to die young

Fipo'ers blijft vervelend volk :|
Ik heb er een puntje bijgedaan, 0 is idd wat al te kort in de bocht als je de historie kent.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Als een correct antwoord middels een letterlijke quote te geven is, is de gestelde vraag imo overbodig.

Misschien niet wat je wil horen, maar het beantwoorden van overbodige vragen is imo op z'n best +1 behulpzaam, maar eigenlijk ook gewoon overbodig. Ik denk dat je zulke duffe vragen het beste aan het modsysteem over kan laten; hij staat nu ondanks z'n edit nog steeds op 0 overbodig en mag hopen dat iemand 'm daar nog vanaf helpt.

[heel flauw]In dit geval verdien je als schrijver van het gequote stuk eigenlijk een dubbelpost-moderatie ;) [/]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Hij was zelfs naar de -1 gezet, maar dat vond ik wat te laag, dus maar weer naar nul. Meer lijkt hij me niet waard.