Toon posts:

[Help] Zoek een laptop !!

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,

Ik ben de laatste tijd op zoek naar een laptop, met in ieder geval de volgende specs:

1Ghz of meer
512 Mb of meer
Stereo Geluidskaart (geen onboard sound troep)
Cr-Rw en Dvd speler

Verder niet veel speciaals nodig, mijn budget is ongeveer 300-400 Euro. De laptop mag 2ehands zijn.

Kan iemand mij wat tips geven over bijvoorbeeld een goedkope webshop, of aanbiedingen??
Ik heb marktplaats enzo al gechecked, maar niet veel soeps gevonden .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-10 23:21
Voor 300 / 400 euro ga je nieuw 100% zeker geen 1+Ghz laptop vinden
(En al zijn ze er, wij zijn geen helpdesk. Gewoon even op 2e hands sites kijken)

Dus dit wordt gewoon een enkeltje 2ehands sites, en dat kon je zelf ook best vinden

Stereo geluidskaart :? (alle geluidskaarten in laptops zijn onboard ... 8)7)

Plaats deze tekst even in de V&A als gezocht en je hebt al meer kans van slagen.

[help] En !! is niet nodig, we zien je topic heus wel ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Roberto op 22-12-2004 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net zoals RS_003 denk ik niet dat je voor dat geld een nieuwe laptop gaat vinden. Bodemprijzen liggen meestal rond de 700 euro en daar komt nog eens bij dat dat meestal modellen zijn met 256 mb geheugen en allemaal hebben ze een onboard geluidskaart die meestal troep zijn. Mocht je echt goed geluid uit je laptop willen raad ik je aan om naar een pcmcia insteekkaart van creative te kijken(Creative soundblaster audigy 2 zs notebook) Ben alleen bang dat met het budget wat je in gedachten hebt niet echt uitkomt. Alternatief wat jezelf ook aangeeft is om tweedehans een laptop te gaan komen, vergeet dan niet dat de battarijen die daarbij zitten meestal niet optimaal zijn en wel de moeite om eerst even te testen alvorens je de laptop aanschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-10 16:33
Voor dat geld mag je blij zijn met een _niet mobile_ p3tje, met 256 mb ram en een cdrom speler. Vaak incl een brakke batterij want dat is de rede dat ze vaak verkocht worden.

Alle laptops hebben onboard geluid, wen er maar aan. En dat onboard geluid is tegenwoordig helemaal niet zo brak als dat jij denkt dat het is overigens ;). Maar een externe geluidskaart (usb, alhoewel een oude laptop geen usb2.0 heeft, dus moet je wel pcmcia) is vrij duur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

1ghz wordt moeilijk, vooral voor dat budget.

Aan je specs te zien wil je iets gaan doen met geluid, maar wat precies? Geluid draaien, carputer of HTPC? Misschien dat we je dan iets verder kunnen helpen.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Ik zou zeggen, ga eerst maar eens lezen over laptops en vorm je eigen mening over wat je er mee wilt en hoeveel je ervoor over hebt.

Om je een goede start te geven, hier zijn wat leuke dingen:
Policy: Alle regels die op het forum gelden ;)
[rml][ Notebook Best Buy Guide] juli 2004 - Inleiding[/rml]
CSL FAQ

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zoals hier al vaak wordt gezegd en al eerder in het aanbiedingen topic werd gezegd, kan je dit soort teksten beter in een V&A advertentie plaatsen. GoT is iig. geen plaats om anderen te laten zoeken voor je, dat werk kan je prima zelf doen. ;)

Daarnaast zijn er veel tips te vinden m.b.v. de search en de vele forumfaqs, waarmee je al snel wat voorbeelden van 2e-hands-shops kan vinden. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.