FOP38 zonder delta?

Pagina: 1
Acties:

• D-RiSe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-03 19:37

D-RiSe

Kick the baby

Topicstarter
ik krijg net mijn fop38 en tot mijn teleurstelling zit er geen delta maar een globalwin fan op...

is dit normaal?

intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX

Verwijderd

Gnah dan heb je een FOP32 gekregen.

Koelt bijna net zo goed... met minder herrie.
Die fan doet iets van 5500+ toeren.

Maar ik denk eigenlijk niet dat het mis is.

Ik heb ergens bij één van de Amerikaanse leveranciers gelezen dat ze soms de Delta fan met een globalwin sticker uitrusten omdat ze de zgn Black Label Delta (zou militaire specs moeten zijn..) fan gebruiken, die dus geen label heeft.

Maaareh.. luister eerst even naar de fan en sluit hem aan. Als je op de op de sensors ziet dat de fan 6800 of meer toeren doet is het goed (Die black label doet bij mij zelfs 7500 pfff)
En die delta heeft die lekkere janktoon erin.

(Globalwin is dus de fabrikant van de FOP38)

• D-RiSe

D-RiSe

Kick the baby

Topicstarter
kost het me niet een mobo als ik em daar op aansluit?

Verwijderd

Nee.

• Powerlie
  • Laatst online: 06-04-2024

Powerlie

ung! ung! ung!

nee, hij maakt alleen enorm veel herrie!!!

Where is it?

Verwijderd

Verlopen ze ook Globalwin oordopjes ergens :?

Kan het niet in de search vinden.....

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik zou die Delta 60HP/6800 RPM fan maar NIET op je mobo aansluiten. Ik heb het wel gedaan voor mijn Delta 60MP fan, die doet maar 4200 RPM, 19CFM maar die hoor je dus niet..

Delta 60HP beschrijving OC-Shop:

De voeding loopt in zijn geheel via de powersupply en niet via de fan-connector op het moederbord. Dit inverband met het gevraagde amperage. Alle benodige connectoren worden bijgeleverd. Deze fan heeft een gemiddelde van 0.48A bij 12volt.

... ik heb op meerdere sites gelezen waar gezegd wordt om die high power 60mm cooler fans niet op je mobo aan te sluiten.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• D-RiSe

D-RiSe

Kick the baby

Topicstarter
yum yum...hij's echt leuk... :)

proc = 8 graden koeler dan met chrome orb :)

• Theguide
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06-2025
Op donderdag 04 januari 2001 16:37 schreef tazzman het volgende:
Ik zou die Delta 60HP/6800 RPM fan maar NIET op je mobo aansluiten.

Delta 60HP beschrijving OC-Shop:

De voeding loopt in zijn geheel via de powersupply en niet via de fan-connector op het moederbord. Dit inverband met het gevraagde amperage. Alle benodige connectoren worden bijgeleverd. Deze fan heeft een gemiddelde van 0.48A bij 12volt.

... ik heb op meerdere sites gelezen waar gezegd wordt om die high power 60mm cooler fans niet op je mobo aan te sluiten.
I say.... fu*k them!!!! Ik heb 'm gewoon wel lekker op m'n mobo aangesloten, ik wil tenslotte kunnen zien hoe hard dat ding draait! >:)
Tot nu toe geen enkel probleem gehad daarmee. Ik heb wel een abit mobo met zo'n 3 fase voeding of zo iets (damn i'm lame not knowing my own shit :Z). Ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft. Maar in ieder geval: ding draait best... Komt nooit onder de 7100 toeren, dus power zat denk ik.
Dus.

Fuck me if I'm wrong, but isn't your name Gretchen?

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Het lijkt me handiger om ff de manual van je mobo open te slaan en te kijken wat de connectors onersteunen. Bij mijn ouwe P2B-F kan de connector op het mobo 12V met 0.5nogwat amps leveren, terwijl ie .48 nodig heeft. Gaat dus prima.

Verwijderd

? zelfde als TheGuide hier hoor.

Geen probleem oip een Abut KT7-RAID.

De leveranciers reageren ook een beetje zo hoor. "Wat ? Oh ja, nouja.. we hebben er nog nooit problemen mee gehad maar als U liever een 4polige stekker heeft..dat kunnen we wel oplossen.."

Ik denk dat het gaat om de wat oudere borden.. >:)

• D-RiSe

D-RiSe

Kick the baby

Topicstarter
hij zit nu op me mobo... geen probs.. draait 7300 toeren :-)

Verwijderd

Zie je wel, alles was ok :)
congratulations !!!
Pagina: 1