Toon posts:

welk budget speakersetje philips 260 of 460 of toch 1tje van

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
logitech?! kan iemand mij trouwens het verchil vertellen tussen de 260 en de 460? ik wil niet meer uitgeven dan een euro of 70/80...

Verwijderd

Topicstarter
het gaat mij trouwens om een leuk geluid tijdens het gamen, niet voor muziek of films.....

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Wat is het nou? Een philips of logitech setje? Maar heb je al op de site gekeken? En in die prijscatogorie kun je er 19 vd 20 gevallen nog wel vanuit gaan duurder=beter.

Edit:
nou snap ik dat "logitech??" aant begin, was einde van topictitel. Kheb zelf de logitech z-640, kvind het erg lekker klinken voor het geld dat het me gekost heeft. (60 euro ofzo). Philips en speakers heb ik het niet zo op, komen ook vrijwel nooit als testwinnaar uit de bus. Kzou voor Logitech gaan, maar kun je de set niet beluisteren? In de MyCom staan vaak setjes aangesloten.

[ Voor 54% gewijzigd door Trasos op 22-12-2004 01:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
hoi trasos,

het gaat om een keuze tussen de philips (260 en 460) of toch maar een logitech......jij geeft dus de voorkeur aan een logitech......waarom warmer geluid of iets anders?! waar gebruik jij het voor.....meer voor muziek of gamen?!

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-07 04:05
Ik heb zelf de Z5300 van Logitech en die bevalt me zeer goed, maar dat is wel een 5.1 set en die kost 140 euro op zijn goedkoopst in de pricewatch. Philips en pc speakers liggen me ook niet zo want voorheen heb ik wel speakers van philips gehad en dat karige geluid beviel me helemaal niet.

Wil je stereo of 5.1 of 2.1 of ?.?

Ik gebruik mijn speakers vooral voor muziek en films, maar ook veel voor te gamen, en het klinkt altijd voortreffelijk.

[ Voor 16% gewijzigd door paazei op 22-12-2004 02:18 ]

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-07 16:06

BHQ

paazei schreef op woensdag 22 december 2004 @ 02:17:
Ik heb zelf de Z5300 van Logitech en die bevalt me zeer goed, maar dat is wel een 5.1 set en die kost 140 euro op zijn goedkoopst in de pricewatch. Philips en pc speakers liggen me ook niet zo want voorheen heb ik wel speakers van philips gehad en dat karige geluid beviel me helemaal niet.

Wil je stereo of 5.1 of 2.1 of ?.?

Ik gebruik mijn speakers vooral voor muziek en films, maar ook veel voor te gamen, en het klinkt altijd voortreffelijk.
Helemaal mee eens, echt een ongelofelijk goede set voor dat geld.
Pagina: 1