[T610] Wijzigen time-out voicemail "Fout in opdracht"

Pagina: 1
Acties:

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-01 15:40
De gewone codes voor bijv. het wijzigen van de wachttijd voordat de voicemail begint werken niet bij mijn Sony Ericsson T610.

Wat zegt de helpdesk (Orange)?
*61*+31628500560*11*25# bellen

Resultaat:
"FOUT IN OPDRACHT"

Zelfde met **61 (etc).

Ook geldt dit voor:
Wisselgesprek aanzetten, volgens Orange:
*43#

Resultaat:
"FOUT IN OPDRACHT"

Het gekke is dat door de helpdesk (andere medewerker) eerst beweerd is dat juist
*#43#
het wisselgesprek activeert. Maar dan krijg ik:
"Gesprek in wacht geannuleerd"

Is er iemand die een oplossing weet?

[ Voor 58% gewijzigd door pinockio op 22-12-2004 22:59 . Reden: Verkort ]

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

• pinockio
Kortom, moet ik bij mijn Sony Ericsson T610 een andere code invoeren om de wachttijd voordat de voicemail begint te verlengen?

• pinockio
Blijkbaar een lastig probleem... Is er niemand met een T610 die wel weet hoe je dit moet wijzigen?

Verwijderd

Prepaid of abonnement?

• pinockio
Prepaid. Deze korte time-out begon trouwens toen ik van een Nokia (meegeleverd met abbo) naar de Sony ging. Teruggaan naar de Nokia wil ik niet omdat ik dan waarschijnlijk contacten verlies (been there, done that), ik wil geen simkaarten uitwisselen. Op de Nokia kon ik het destijds wel gewoon instellen met een dergelijk commando.

Verwijderd

pinockio schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 23:14:
Prepaid. Deze korte time-out begon trouwens toen ik van een Nokia (meegeleverd met abbo) naar de Sony ging. Teruggaan naar de Nokia wil ik niet omdat ik dan waarschijnlijk contacten verlies (been there, done that), ik wil geen simkaarten uitwisselen. Op de Nokia kon ik het destijds wel gewoon instellen met een dergelijk commando.
Met prepaid kan je zelf geen doorschakelingen maken. De code is correct, het werkt echter gewoon niet vanuit het netwerk. Alleen met een abonnement kan het dus.

• pinockio
Wat belachelijk. De helpdeskmedewerkers hebben het me zo 3 (!!) keer doorgegeven! Hoe zou je dit zelf in moeten stellen? Ik wil niet doorschakelen, alleen gewoon ervoor zorgen dat ik niet binnen 4 seconden de telefoon moet oppakken voordat men mijn voicemail krijg.... vind je het raar dat ik het eigenlijk niet geloof?

Verwijderd

pinockio schreef op woensdag 29 december 2004 @ 03:41:
Wat belachelijk. De helpdeskmedewerkers hebben het me zo 3 (!!) keer doorgegeven! Hoe zou je dit zelf in moeten stellen? Ik wil niet doorschakelen, alleen gewoon ervoor zorgen dat ik niet binnen 4 seconden de telefoon moet oppakken voordat men mijn voicemail krijg.... vind je het raar dat ik het eigenlijk niet geloof?
Als je me niet geloofd, prima. Je maakt namelijk wél een doorschakeling (daar zijn die codes voor) naar je voicemail maar dan met een vertraging er in. Standaard wordt dat door het netwerk geregeld maar dat wordt dan overruled door je eigen doorschakeling. En dat werkt gewoon echt niet bij prepaid, stom van de klantenservice maar het is écht zo.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:47
*61*31628500560*11*25#

dan ?

• pinockio
Zelfde: Fout in opdracht. 8)7

Pagina: 1