Wat te doen met extra leds?

Pagina: 1
Acties:

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:31
Beste mensen :)

Ik heb sinds een week een nieuw systeem met daar omheen een nieuw schilletje, nl. een antec slk3700bqe. Erg fijne stille kast. Maar nu zitten er dus aan de voorkant 4 statusledjes. 1 power, 1 HD en nog 2 andere waar je mee kan doen wat je wilt, schijnt.....op de aansluitingen van die 2 overige leds staat gewoon hdd led, maar ja 1 is genoeg en je hebt daarvoor ook maar 1 aansluting op je mobo.

Nu vroeg ik me dus af; zijn hier leuke dingen mee te doen die een beetje makkelijk uitvoerbaar zijn ? (heb geen zin om te solderen op me nieuwe hardware ofzo ;)) zelf zat ik te denken aan netwerkstatus led, misschien nog meer suggesties? :)

bvd :)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:27

Exirion

Gadgetfetisjist

Een lampje dat waarschuwt wanneer je daglicht nodig hebt en eentje voor als je frisse lucht moet happen? :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Dr. Donald
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:45
Dan kun je er beter nog een alarm aan hangen, anders merk je het nog niet ;) Wel een goed idee trouwens :)

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:50

_Ernst_

Mark It Zero!

Als je meerdere hd's hebt kun je voor elke hd een aparte led nemen, de ide connector heeft 2 pinnen waar een ide led op aan gesloten kan worden (moet je ff zoeken welke 2 pinnen)

je zou ook 2 draadjes vanaf je netwerkkaart led's aan kunnen sluiten op de leds, moet je alleen wel een klein beetje solderen :)

en als je een mobo hebt met status leds zou je ook die erop aan kunnen sluiten, mijn msi k8n heeft 4 status leds bijvoorbeeld.

Last.fm

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

_Ernst_ schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 23:20:
Als je meerdere hd's hebt kun je voor elke hd een aparte led nemen, de ide connector heeft 2 pinnen waar een ide led op aan gesloten kan worden (moet je ff zoeken welke 2 pinnen)
En bij S-ATA >:) :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door fsfikke op 21-12-2004 23:25 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:50

_Ernst_

Mark It Zero!

Hadden sata drives daar ook niet een aparte connector voor? dacht dat ik dat eens ergens gezien had (op mijn WD sata raptors zitten wel een paar extra connectors, eens zoeken waar die voor zijn)

Last.fm

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Hang hem aan je SCSI controller. Heb je die niet, dan koop je gewoon een SCSI controller :+ (of gebruik je hem niet).
Pagina: 1