HELP!
Ik ben op zoek naar een optie om een bestand te uploaden in een pagina. Als ik dit doe krijg ik een oerlelijke box:

Nu heeft GMail dit enorm mooi opgelost:

Maar als ik iets in die richting probeer wordt er gewoon geen enkel file geupload.
Dit is mijn code:
Ik kan me voorstellen dat de browser niet graag heeft dat er om een file box ge-script wordt, maar kennelijk is het wel mogelijk dit op een nette manier op te lossen.
Iemand enig idee hoe je dit doet?, zelf hebben wat andere mensen en ik de source van GMail reeds bekeken maar konden daar totaal niet wijs van worden. (wie wel?) dus heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
Ik ben op zoek naar een optie om een bestand te uploaden in een pagina. Als ik dit doe krijg ik een oerlelijke box:

Nu heeft GMail dit enorm mooi opgelost:

Maar als ik iets in die richting probeer wordt er gewoon geen enkel file geupload.
Dit is mijn code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| <html> <body> <pre><? echo time(); print_r($_POST); print_r($_FILES); ?></pre> <form enctype="multipart/form-data" action="<?=$_SERVER['PHP_SELF'];?>" method="POST"> Send this file: <input name="userfile" type="file"> <input type="submit" value="Send File"> </form> <span onClick="document.forms[0].elements[1].click();" style="color: blue; text-decoration: underline; cursor: hand;">trigger click</span> </body> </html> |
Ik kan me voorstellen dat de browser niet graag heeft dat er om een file box ge-script wordt, maar kennelijk is het wel mogelijk dit op een nette manier op te lossen.
Iemand enig idee hoe je dit doet?, zelf hebben wat andere mensen en ik de source van GMail reeds bekeken maar konden daar totaal niet wijs van worden. (wie wel?) dus heeft iemand een oplossing voor dit probleem?