Ik heb vandaag (voor de userbase merge) mijn accounts eens een beetje gesynchroniseerd. Daarvoor heb ik mijn TNet (frontpage) account mijn email-adres veranderd. Nou ontvang ik van
En waarom adverteren voor DPC, wat heeft DPC te maken met het veranderen van mijn emailadres? (btw, dit is geen DPC flame, ik heb een DPC client draaien)
Niet dat ik het niet leuk vindt om "persoonlijke" mails van ons aller godin Femme te ontvangen
deze emailFemme Taken [femme@tweakers.net]
Allemaal leuk en aardig, maar waarom is de afzender Femme en niet bv. "Tweakers.net accountmanager"?Hey MLM,
Ter bevestiging heb je hier je password:
Gebruikersnaam: MLM
Password: <censuur>
Voor de duidelijkheid: met deze login kun je _niet_ inloggen op het forum. In de toekomst hopen we daar verandering in te brengen, maar vooralsnog moet je apart registeren op GoT.
Trouwens...ben je al lid van de Dutch Power Cows, ons succesvolle distributed computing team dat inmiddels wereldkampioen RC5 is en hoog scoort bij diverse andere projecten zoals OGR, Genome@Home en SETI@Home. Om de andere teams te verslaan heeft DPC meer leden nodig! Een stap voor stap handleiding waarin wordt uitgelegd hoe je mee kunt doen vind je op onderstaande link:
reviews: Dutch Power Cows
Have fun,
Femme Taken [femme@tweakers.net]
En waarom adverteren voor DPC, wat heeft DPC te maken met het veranderen van mijn emailadres? (btw, dit is geen DPC flame, ik heb een DPC client draaien)
Niet dat ik het niet leuk vindt om "persoonlijke" mails van ons aller godin Femme te ontvangen
-niks-