Toon posts:

Ander account nodig voor reacties op nieuws-items?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij voorbaat mijn excuses als ik mijn post op de verkeerde plek heb gezet.

Als ik wil reageren op een nieuwsbericht van tweakers.net, bijvoorbeeld vandaag:

"Onderzoek: Radiogolven gsm beschadigen DNA"

en ik vul bij het bericht mijn username en password in (wat ik altijd voor de overige fora hier gebruik) dan krijg ik als antwoord :

"Sorry, maar dit password klopt niet.

Ga terug naar de vorige pagina en bedenk iets beters."

Erg grappig en gevat, maar bied mij dan wel direct de gelegenheid om een account aan te maken voor dit onderdeel, als kennelijk mijn "normale" accountgegevens niet van toepassing zijn.

Als ik iets verkeerds doe, dan hoor ik dat graag.

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De accountgegevens van de Frontpage en het forum zijn nog gescheiden, je moet dus op beide sites een account aanmaken.

Ze zijn al wel een hele tijd van plan om het een keer samen te voegen :P

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Stond dit ook niet uitgelegd in het mailtje dat je bij registratie kreeg? Ik weet dat dat er in ieder geval wel op de FP-mailer erbij staat, misschien is het een idee om een mailtemplate aan te passen als het er nog niet instond, heren DT? :)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Als je je op de FP hebt geregistreerd, lees daarna ook even dit: Tweakers.net en GoT userbase merge *upd: 9-9-2004*

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De inloggegevens werken van het forum werken (nog) niet op de frontpage, vice versa ook niet. Daarvoor moet je een apart account registreren op de frontpage, wat later samengesmolten zal worden met het account op het forum.

Deze vraag had je beter kunnen stellen in Frontpage Algemeen, waar ook Frontpage Algemeen - FAQ is te vinden met de volgende vraag-antwoord:
:? Inlogproblemen

Het eerste wat je moet controleren is of je wel geregistreerd bent op Tweakers.net, je kunt namelijk (nog) niet je GoT-login en -wachtwoord gebruiken! Als je je wachtwoord vergeten bent kun je de passmailer gebruiken. Kom je er echt zelf niet uit dan kun je hier nog altijd een topic openen. Vergeet niet te vermelden wat al je zelf al hebt geprobeerd en voeg ook alle gegevens die ter zake doen toe (username en/of e-mailadres).

Als je niet kan inloggen terwijl je zeker weet dat je een goed wachtwoord hebt voor de frontpage, dan ligt het waarschijnlijk toch niet aan ons. Kijk als eerste eens of je systeemdatum goed staat. Als dit namelijk niet zo is, dan verloopt je cookie op het moment dat hij geplaatst wordt, en logischerwijs mislukt het inloggen dan. Een andere maar minder waarschijnlijke mogelijkheid is dat je een ban hebt opgelopen, in dat geval heb je een mailje mogen ontvangen op het adres dat in je profiel staat met uitleg.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Tikje naar Frontpage Algemeen dus :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap hem :)

Bedankt voor de reacties!
Pagina: 1