"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Is inderdaad een alternatief, maar ik zou graag de HK (en de Devschuur©) niet in mijn AT willen omdat ik daar toch vrijwel niet (HK) tot niet (Devschuur) komKees schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 22:57:
Fora niet te tonen bij Active Topics / RSS / XML aanzetten en dan de 'gebruik forumfilter op de index' uitvinken?
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Je snapt me nietG33rt schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 23:30:
Euhm, waarom zou je iets niet in je active topics maar wel in je RSS feed willen hebben? Da's toch maf? Je kwam er toch nooit zei je net zelf
Ik zou graag voor GoT een andere AT pref zien dan voor de RSS feed
Jeremy Clarkson
Jawel hoor, G33rt snapt je prima.Arno schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 23:36:
[...]
Je snapt me niet
Ik zou graag voor GoT een andere AT pref zien dan voor de RSS feed
Je wil namelijk uit je AT bepaalde fora filteren. Da's logisch. Je komt er immers vrijwel nooit, dus wil je ze weghebben. Maar wat is dan de reden dat je ze wél in je RSS-feed wil hebben? Da's dan toch ook niet nuttig?
[23:56:42] [@Arno]: jij snapt me OOK niet Osiris
[ Voor 9% gewijzigd door Osiris op 21-12-2004 23:57 ]
De reden dat ik dit vraag is omdat ik bij GoT in de AT een paar fora UIT wil hebben en voor de RSS AT juist een paar andere fora AAN
Jeremy Clarkson
Ik zal het ff uitleggen
Arno wil dus op GoT álles zien behalve X. In zijn RSS-feed wil Arno niets zien behalve Y. En nu snapt iedereen het
[ Voor 82% gewijzigd door Osiris op 21-12-2004 23:59 ]
Dat is dus wat osiris zegtzeiArno schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 23:57:
Ik zal het nog één keer uitleggen
De reden dat ik dit vraag is omdat ik bij GoT in de AT een paar fora UIT wil hebben en voor de RSS AT juist een paar andere fora AAN
PSN: DutchTrickle PVoutput
Kunnen we nu het verzoek overlaten aan de devvers ?
Jeremy Clarkson
Mijn probleem wordt inderdaad waarschijnlijk veroorzaakt doordat ik Firefox gebruik, waarbij het aantal te tonen berichten niet ingesteld kan worden door de gebruiker.
Je kan wel met list_activetopics?data[forum_filter]=14,13 alleen de devschuur opvragen
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Ik heb dit geprobeerd met http://gathering.tweakers.net/rss/list_activetopics?data[forum_filter]=32,24,15,61,63,50&ReactID=bla maar dan krijg ik toch ALLE topics te zienchem schreef op woensdag 22 december 2004 @ 10:28:
Je kan wel met list_activetopics?data[forum_filter]=14,13 alleen de devschuur opvragen
Jeremy Clarkson
En weet je al een releasedatum van 1.94? Als dat geen weken duurt, wil ik er gerust op wachten
Jeremy Clarkson
Het zal nog wel ff duren, maar geen maanden.
Ik zie trouwens dat het omgekeerd is; de ID's die je opgeeft filteren juist *weg*.
Dus volgens mij zit het toch al in 1.9.3
[ Voor 50% gewijzigd door chem op 22-12-2004 11:43 ]
Jeremy Clarkson
Dit topic is gesloten.
![]()