Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[RSS] custom RSS feed met fora/topics

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:46
Ik ben sinds vandaag aan het spelen met een RSS feed tool en wilde ook eigenlijk een GoT RSS feed toevoegen. Nu loop ik tegen het feit aan dat ik eigenlijk graag een paar fora in deze feed willen terugzien, echter kan ik in de AT alleen fora deselecteren die alleen voor ALLE views zichtbaar zijn of niet.

Is het niet mogelijk om een optie te maken waar je voor de RSS feed zelf kunt kiezen welke fora je in deze feed wilt :?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-11 13:38

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Fora niet te tonen bij Active Topics / RSS / XML aanzetten en dan de 'gebruik forumfilter op de index' uitvinken?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Arno
Kees schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 22:57:
Fora niet te tonen bij Active Topics / RSS / XML aanzetten en dan de 'gebruik forumfilter op de index' uitvinken?
Is inderdaad een alternatief, maar ik zou graag de HK (en de Devschuur©) niet in mijn AT willen omdat ik daar toch vrijwel niet (HK) tot niet (Devschuur) kom :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Euhm, waarom zou je iets niet in je active topics maar wel in je RSS feed willen hebben? Da's toch maf? Je kwam er toch nooit zei je net zelf :)

• Arno
G33rt schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 23:30:
Euhm, waarom zou je iets niet in je active topics maar wel in je RSS feed willen hebben? Da's toch maf? Je kwam er toch nooit zei je net zelf :)
Je snapt me niet :P

Ik zou graag voor GoT een andere AT pref zien dan voor de RSS feed :)

Jeremy Clarkson

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Arno schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 23:36:
[...]
Je snapt me niet :P

Ik zou graag voor GoT een andere AT pref zien dan voor de RSS feed :)
Jawel hoor, G33rt snapt je prima.

Je wil namelijk uit je AT bepaalde fora filteren. Da's logisch. Je komt er immers vrijwel nooit, dus wil je ze weghebben. Maar wat is dan de reden dat je ze wél in je RSS-feed wil hebben? Da's dan toch ook niet nuttig? :?

[23:56:42] [@Arno]: jij snapt me OOK niet Osiris
Euhm, tja :P :X

[ Voor 9% gewijzigd door Osiris op 21-12-2004 23:57 ]

• Arno
Ik zal het nog één keer uitleggen :P

De reden dat ik dit vraag is omdat ik bij GoT in de AT een paar fora UIT wil hebben en voor de RSS AT juist een paar andere fora AAN ;)

Jeremy Clarkson

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik snap hem! :o :o :o

Ik zal het ff uitleggen :+

Arno wil dus op GoT álles zien behalve X. In zijn RSS-feed wil Arno niets zien behalve Y. En nu snapt iedereen het :P Was dat zo moeilijk Arno? :+ :* :P

[ Voor 82% gewijzigd door Osiris op 21-12-2004 23:59 ]

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:59
Arno schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 23:57:
Ik zal het nog één keer uitleggen :P

De reden dat ik dit vraag is omdat ik bij GoT in de AT een paar fora UIT wil hebben en voor de RSS AT juist een paar andere fora AAN ;)
Dat is dus wat osiris zegtzei :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Arno
Ok, alles duidelijk nu :P

Kunnen we nu het verzoek overlaten aan de devvers ? :*

Jeremy Clarkson

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Aangezien Arno begrepen wordt, zou ik willen vragen of er een mogelijkheid is om zijn feat uit te breiden met een in te stellen limiet voor het aantal berichten. Niet alleen voor de rss van GoT, maar ook de rss van t.net (ik weet alleen niet zeker of ik hier moet zijn); er komt gemiddeld 1 review bij per twee dagen en dan is de lijst standaard 20 berichten lang. Iets soortgelijks geldt voor het nieuws op t.net met zijn 40 berichten.

Mijn probleem wordt inderdaad waarschijnlijk veroorzaakt doordat ik Firefox gebruik, waarbij het aantal te tonen berichten niet ingesteld kan worden door de gebruiker.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

uhm nee, ik ga niet die enorme prefs-lijst nog groter maken :Y)

Je kan wel met list_activetopics?data[forum_filter]=14,13 alleen de devschuur opvragen

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Arno
chem schreef op woensdag 22 december 2004 @ 10:28:
Je kan wel met list_activetopics?data[forum_filter]=14,13 alleen de devschuur opvragen
Ik heb dit geprobeerd met http://gathering.tweakers.net/rss/list_activetopics?data[forum_filter]=32,24,15,61,63,50&ReactID=bla maar dan krijg ik toch ALLE topics te zien :?

Jeremy Clarkson

• chem

chem

Reist de wereld rond

Hmz, wellicht dat dat in 1.9.3 nog niet zit :P

• Arno
chem schreef op woensdag 22 december 2004 @ 11:19:
Hmz, wellicht dat dat in 1.9.3 nog niet zit :P
En weet je al een releasedatum van 1.94? Als dat geen weken duurt, wil ik er gerust op wachten ;)

Jeremy Clarkson

• chem

chem

Reist de wereld rond

Die geven we niet :)

Het zal nog wel ff duren, maar geen maanden.

Ik zie trouwens dat het omgekeerd is; de ID's die je opgeeft filteren juist *weg*.

Dus volgens mij zit het toch al in 1.9.3 :)

[ Voor 50% gewijzigd door chem op 22-12-2004 11:43 ]

• Arno
Dat ziet er beter uit, merci !

Jeremy Clarkson

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.