Toon posts:

Problemen met Maxi Sound Fortissimo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand die in het bezit is van een Maxi Sound Fortissimo al eens A3D aan de gang gekregen.

Het enigste spel dat ook maar een neiging doet is Counterstrike 1.0 (lager werkt helemaal niet) bij mij, en dat initialiseert hij leuk met Sensaura detected, maar als je schiet hoor je niks, maar het vallen van de hulzen hoor je dan wel, en alle andere geluiden, 3d is het al helemaal niet.

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 16:15
Ik heb een Maxi Sound 128, en ik had exact 't zelfde probleem. EAX werkt trouwens wel zonder problemen (probeer in CS 1.0 maar eens s_eax 1 (en dan ook s_a3d 0)).
Ik heb A3D nu wel volledig aan 't werk gekregen. Hoe? Gewoon de standaard A3D drivers van Aureal downloaden en installeren. Helaas is de site van Aureal nou al een tijdje errug plat, dus daarvandaan drivers downloaden gaat niet echt. Gelukkig heb ik nog een andere download site gevonden, nl. CNET. Je kunt de Aureal A3D drivers hier downloaden: http://download.cnet.com/downloads/0-10117-100-1549702.html?tag=st.cn.sr.dl.1
Dat gewoon installeren, en A3D doet 't perfect.

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 16:15
Omhoog.
Ik heb zo m'n best gedaan om dit antwoord te tiepen, nou moet 't natuurlijk ook gelezen worden :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Heel erg bedankt