Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[TPL] Opera: pagina loopt door

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Topicstarter
Hoi :)

Ik surf thuis met Opera, en van het een op het andere moment loopt na het einde van het forum (dus na de footer), de achtergrond door. Dat wil zeggen, een hele lange grote grijsvlakte. Wellicht een divje met een height oid? :P

Anyway, ik zag dat er geen melding van gemaakt was, maar weet niet of dit probleem bij andere versies ook is? Ik surf iig met 7.6 preview 3.

Ik zie dat alleen 7.54 ondersteund wordt, maar dit is natuurlijk een upcoming versie, dus vond het wel het vermelden waard :)

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:01

bloasfist

Slot-A Crew

Ik heb hetzelfde sinds vandaag. (Heb sinds afgelopen vrijdag niet meer op deze pc gezeten, dus het kan al eerder gebeurd zijn).

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:48

crisp

Devver

Pixelated

Opera 7.6 preview 3 heeft een aantal bugs waar dit er één van is - dat is ook een reden waarom ik er nog niet in test (dat plus het feit dat die versie bij mij niet echt stabiel was). Dit is er ergens ingeslopen aangezien ik met preview 1 deze problemen niet heb gezien.
Meldt het op het opera forum; dat is ook precies de reden waarom ze previews uitbrengen...

Intentionally left blank

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Topicstarter
Ah ok, ik zal 4 installeren, wanneer het niet verholpen is zal ik het melden bij opera. Thnx voor de feedback iig.

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:48

crisp

Devver

Pixelated

ok :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.