[Half Life 2] Foutjes in menu en HUD lay-out*

Pagina: 1
Acties:

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
ik heb gister HL2 geinstaleerd en gespeeld. Dat ging allemaal goed maar tot dat ik vandaag weer verder wou spellen. mijn menu zie dr volgens mijn niet goed uit zie Screen. ook is het zo dat als ik van wapen wil verwisselen ik alleen maar het geluidje hoor maar niet dat "menutje" verder zie ik ook mn amo en live etc. niet. het spel draai zelf wel gewoon goed geen haperingen ofzo. Maar het speelt toch niet helemaal lekker als je niet weet hoeveel kogels je nog hebt. :(

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v134/Peter_85/HL2Screen.jpg

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen :?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:14
Hmmz, m'n glazenbol is net weg ter reparatie :(
Zou je voor deze ene keer je specs en drivers willen vermelden, evenals wat je zelf al gedaan hebt om te proberen te probleem te verhelpen? ;)

• Pixeldude
Mijn systeem:

Hewlett-Packard
Pavilion
AMD Athlon XP 2400+
kloksnelheid: 2,00 GHz
512 MB RAM-geheugen
Radeon 9600 XT

Ik heb dr zelf nog niks aangedaan. Maar zou ook echt niet weten waar het aan zou liggen

• Crash
Half Life 2 al opnieuw geïnstalleerd? Heb je zelf ondertussen nog andere drivers geïnstalleerd of bepaalde software? Heb je de HUD al eens aan en uit gezet?

Ook maar gelijk ff een titelfix doorgevoerd ;)

• Pixeldude
nope nix geinstalleerd ofzo. En als ik um overnieuw ga instaleren waar kan ik dan mn savegames vinden ?? mocht ut fout gaan ofzo

bedankt voor de title fix btw

[ Voor 12% gewijzigd door Pixeldude op 21-12-2004 21:17 ]

• Crash
C:\installatiemap van HL2\hl2\SAVE
Kan niet missen :)

• Pixeldude
Laat maar. Problem Fixed. :) ik heb mn Counter-Strike Source geupdate en daar na kreeg ik bij half live alles weer normaal. dus bedankt voor je korte maar toch behupzaame tijd :) En ik ga weer happy gamen ;)
Pagina: 1