Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[lcd] crystalfontz 634 usb refresh rate problemen

Pagina: 1
Acties:

• enriqueeeee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-10 22:33

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

Topicstarter
Hoi

ik heb al een tijdje een crystalfontz lcd, ik gebruik het programma lcd studio maar het lcd lijkt net een tv als je het filmt met een video camera ik kan hem gewoon zien refreshen.

Als ik de winamp plug in gebruik en ik laat de naam scrollen van het liedje zie ik de letters dubbel ze slepen er achetr aan zeg maar en is een deel van de letters wit en een anders deel een wat donkere kleur waar door het geheel niet lees baar is :(

ik heb dit ook met de spectrum analyzer als een balkje omhoog gaat ie hij wit en als hij inzakt zeg maar word het bordeau rood of iets dat daar op lijkt.

heeft iemand enig idee wat ik in zou moeten stellen en waar ?

dit onder windows xp via usb :)
lcd is trouwens blauwe backlit met witte letters

weet iemand een mooi/handig/makkelijk progsel waar een spectrum analyzer in zit voor winamp en waar ook spul voor games in zit waar onder soldier of fortune 2

[ Voor 15% gewijzigd door enriqueeeee op 21-12-2004 22:04 ]

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-11 13:13
Kan je het niet instellen in het programa zelf? Wat gebeurt er als je de software van Crystalfonts zelf gebruikt... Het lijkt me niet logisch dat je dit in windhoos zelf kan instellen omdat windhoos niet bedoelt is voor tweakertjes met een lcdtje (anders zat er ook wel standaard support in :) ( * tafkaw dreams on...)

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:17
je hebt zeker een lcd (witte text roode achtergrond), de "simpele" lcd's die jij, ik ook gebruiken. zijn nu eenmaal gewoon traag. ja zal hier jammer genoeg niet veel aan kunnen verrandereen. ik heb zelf geen grafisch lcd, maar heb met men karacter lcd prec ies het zlefde effect. iemand hier op et forum kan het je vast zeer goed electronisch uitleggen waarom het zo is.

leer der dus gewoon maar mee leven

• coorz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-12-2017

coorz

Back to crop!

Hoe draait ie onder CrystalControl? Ik heb ook de USB 634 (ergens onder dikke laag stof :r), draait als dikke str*nt zo traag. Nou weet ik dat LCD's nou eenmaal traag zijn, maar dit is echt niet om aan te zien.

• enriqueeeee

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

Topicstarter
kippy schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 21:32:
je hebt zeker een lcd (witte text roode achtergrond), de "simpele" lcd's die jij, ik ook gebruiken. zijn nu eenmaal gewoon traag. ja zal hier jammer genoeg niet veel aan kunnen verrandereen. ik heb zelf geen grafisch lcd, maar heb met men karacter lcd prec ies het zlefde effect. iemand hier op et forum kan het je vast zeer goed electronisch uitleggen waarom het zo is.

leer der dus gewoon maar mee leven
met simpel bedoel je zeker niet grafish ? want er zat niet echt een simpel prijskaartje aan namelijk |:( maar je wilt dus zeggen dat een lcd van 7 euro het wel gewoon doet en als ik 70 euro ofzo uit geef dan moet ik er maar mee leven dat ie niet gewoon werkt
maar ik kan het beeld gewoon zien refreshen dat heb ik met een ander lcdtje via de com poort niet ik vind het een beetje gaar allemaal

[ Voor 20% gewijzigd door enriqueeeee op 21-12-2004 23:46 ]

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
die specifieke LCD heeft een slome controller, maar hij zou niet zichbaar moeten refreshen, tenzij het programma verkeerde zooi stuurt (bijv een cls voor elke lap text die hij stuurt)

ik heb er hier ook 1, maar met mijn software heb ik daar nooit problemen mee gehad.
probeer het idd eens met andere software, bijv iets van crystalfontz zelf, of LCDsmartie ofzo

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:17
hummm dat is dan wel een beetje vreemd, het zou kunnen. maar heb ook niet echt een idee wat het precies zou kunnen zijn.

• enriqueeeee

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

Topicstarter
met crystal control werkt ie ik heb geen last van het refeshen zoals op tv enzo
alleen ik kan ut niet snel laten scrollen ik heb ook geen spectrum analyzer :(
maar welke speed moet ik kiezen voor het sneller laten scrollen een laag getal of juist hoog 0,20 of hoger max 10

[ Voor 22% gewijzigd door enriqueeeee op 21-12-2004 22:04 ]

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
kan je msischien speciefieker zijn?

welke software heb je het nu over?

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• enriqueeeee

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

Topicstarter
BasieP schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 22:04:
kan je msischien speciefieker zijn?

welke software heb je het nu over?
kwa wat speciefieker ?

zoals er dus staat LCD studio

de post boven je gebruikte ik crystal control maar daar zit dus geen spectum analyzer in voor winamp

[ Voor 4% gewijzigd door enriqueeeee op 21-12-2004 22:11 ]

• Mr GAmba
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-05-2021

Mr GAmba

Ondertitel unavailable

proberen en je weet het ;)

Signature unavailable

• enriqueeeee

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

Topicstarter
wat moet ik proberen ?

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 14:56
probeer dit eens!
enriqueeeee schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 22:03:
met crystal control werkt ie ik heb geen last van het refeshen zoals op tv enzo
alleen ik kan ut niet snel laten scrollen ik heb ook geen spectrum analyzer :(
maar welke speed moet ik kiezen voor het sneller laten scrollen een laag getal of juist hoog 0,20 of hoger max 10
dus gewoon verschillende snelheden instellen

• enriqueeeee

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

Topicstarter
al geprobeerd werkt niet ik wil het vloeiend laten lopen nu gaat het steeds 1 regel verder en dan stopt ie ik zou het graag vloeiend willen hebben het geen wat ie dus niet doet zo als het er nettjes uit zou zien

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 14:56
probeer dan eens andere software, die heeft dan niet misschien alle functies die je zelf wil hebben, maar dan kan je wel zien of het aan de software of aan het lcd ligt.

bijvoorbeeld: http://lcdsmartie.sourceforge.net/
Pagina: 1