[MMORPG] Pristontale | ||
En naar veel posts zijn we aangekomen bij deeltje 3 van het beruchte Pristontale topic Ik hoop dat ik deze startpost een beetje goed doe, het is mijn eerste, dus c&c are welcome. ------------------------ Linkje naar de officiele website: Pristontale.com | ||
Pristontale is een is een MMORPG, en dat is een Massively Multi-Player Online Role-Playing Game. Kortom, met z'n allen op het internet samenwerken in een spel. | ||
-|+|- HoT -|+|- • Super community • Goede graphics • Niet teveel nadenken • Mooi kleur gebruik • Goede achtergrond muziek -|+|- NoT -|+|- • Killstealende Brazilianen • Het prijskaartje, maar daarover later meer • Het langzame levellen • Langzame ontwikkeling van de 'Quests' • Soms erge LAG Mocht je nog iets voor deze lijst hebben, hoor ik het graag. | ||
Van de site: Minimale specificaties: O S : Windows98/Me/2000/XP CPU : Celeron 300 RAM : 128MB VGA : 3D Acceleration Video Card /w 16MB RAM ETC : DirectX 7.0 or above, 56K Modem. Aanbevolen specificaties: O S : Windows98/Me/2000/XP CPU : Pentium III 450 RAM : 256MB VGA : 3D Acceleration Video Card /w 16MB RAM ETC : DirectX 7.0 or above, ISDN/ADSL/Cable Zelf vind ik dat hier geen hol van klopt, omdat ik hier een p2-350, 160mb ram, 32mb videokaart pc'tje heb, en het daar toch echt niet meer dan alleen op draait. Je moet dus niet verwachten dat het onder een p3 800 (gokje) lekker te spelen is. | ||
Je hent 2 classes: • De Morions • De Tempskrons Dan heb je de onderverdeling voor iedere class, er zijn in totaal 8 characters waarvan iedere class er 4 meekrijgt. Voor de Morions zijn dat: • Atalanta ![]() An atalanta is an amazon style fighter. She uses mainly spears, and other quick, ranged weapons. Her stats, similar to those of a knight, also allow her to be customized, so the player may choose to go with a hand to hand weapon. • Knight ![]() A Knight is a holy warrior who uses a brutal combination of physical strength with holy power. Knights skills make him a deadly warrior, and a natural party leader. • Priestress ![]() Using holy magic and her good looks a high level priestess is unstoppable. At lower levels this character is an amazing healer, earning her a spot in any party regardless of power. • Magician ![]() Putting magical power above physical strength, a mage is a true master of magic. At high levels a magician is easily able to crush packs of enemies. En voor de Tempskrons: • Archer ![]() Using the ability to destroy enemies while remaining out of their harmful reach an archer can take on almost anything and remain untouched. Very easy characters to begin with, and fast to gain power. • Pikeman ![]() A brutal warrior, the pikeman relies on poles, spears, and other polearm style weapons to disect their enemies. Very high numbers in health and strength make the pikeman a rival tanker with the fighter class. • Fighter ![]() Putting strength and overall power first, a fighter can tank well at any level against enemies. Using his massive health and strength a fighter can amass an enormous HP at very low levels. • Mechanician ![]() The only class capable of properly operating machinery, the mechanician has a few suprises hiding within. Entirely physical, these characters can tank very well in their mid-teen levels. Over het algemeen zijn de Morions meer magisch en de Temskrons moeten het meer hebben van de spierbundels | ||
Deze link is niet altijd voor 100% up-to-date, maar ik doe mijn best Versie 3.0.0 Full | ||
Naja, Pristontale had nooit voor altijd Open Beta kunnen blijven Ik moet zeggen, ze hebben wel wat bereikt! Je kunt nu namelijk je characters van lvl 1 t/m 39 gratis houden, natuurlijk blijft dit voor een echte PT addict saii, omdat je de 3de reeks skills vanaf lvl 40 kunt leren. De prijzen zijn zoals het er nu uitziet per maand 13 dollar, en als je het per jaar betaald 140 dollar. Mocht je meer informatie hierover willen hebben verwijs ik je door naar de site van Pristontale | ||
Hier voor heeft coltju een heel mooi documentje voor gemaakt. klik hier | ||
Tier 3 is een nieuwe reeks met magische skills, en begint vanaf level40. Net zoals bij level 20, zul je een Quest moeten uitvoeren. Als je dit gedaan hebt vermoed ik dat de nieuwe skills voor je open staan | ||
Tier 4 is de volgende upgrade van je char. Zoals je al gezien hebt bij lvl 20 en lvl 40. De exacte datum is er nog niet maar de geruchten gaan dat het half januari komt. Tier 4 zal vanaf lvl 60 zijn. | ||
Ja hoor, maar om het modem vriendelijk te houden wil ik er niet teveel doen Mocht je dit beestje ooit in je eentje tegenkomen, en je ben beneden lvl 50 ofzo, ren dan hard weg ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
PristonTale Homepage (Europese versie) PristonTale Homepage (Taiwanese versie) PristonTale Homepage (Japanse versie) PristonTale Homepage (Chinese versie) PristonTale HomePage (Thaise versie) Welke beestjes laten welke spullen vallen? PristonTale algemeen #1 PristonTale algemeen #2 ptprophecy -!-!-!-!- PLAATJES POSTEN DOEN WE MET: -!-!-!-!- code:
OK, dit was het einde van de openings post. Er missen een aantal dingen ja, maar dan kan ik nog wel een uurtje doortypen | ||
[ Voor 4% gewijzigd door Thrillseeka op 22-12-2004 11:50 ]
Lekker zijn is een gave :)