Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

LCD tv lidl dringend !!

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hello,

sorry voor de nieuwe topic, hij mag weer verwijdert worden morgenavond ofzo.

Ik wil morgen een LCD tv gaan kopen. Ik sta in twijfel tussen die van de lidl belgie :

http://www.lidl.be/be/ind....20041221.p.LCD-televisie
voor 649 euro

en een philips :

http://www.kieskeurig.nl/...52421CD70C1256F4500373A32
voor 750 euro

Als ik zo de maten bekijk zou ik gaan voor de lidl tv : hij is goedkoper en groter, ik heb enkel schrik van de kwaliteit en levensduur van ok 3 jaar garantie maar een tv moet bij mij wel 10 jaar meegaan dusja.

Ik twijfel sterk en hierdoor post ik deze topic.

Dank voor jullie reacties

Echt dank en sorry voor de nieuwe topic

Verwijderd

Van die drie jaar garantie zou ik maar niet te hard schrikken, dit is de tijd waarin services verleend worden mocht hij kapot gaan. Dit wil niet zeggen dat in het 4e jaar de kwaliteit van het toestel al dramatisch is afgenomen. ;) kan wel natuurlijk maar dat lijkt me sterk

Persoonlijk zou ik gaan voor het toestel van de Lidl, omdat de algemene specificaties van het toestel wat hoger liggen.(hoger helderheidscontrast enzo) Wat ik wel vreemd vind is dat er geen merk op de site te vinden is :?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2004 20:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 20:41:
Van die drie jaar garantie zou ik maar niet te hard schrikken, dit is de tijd waarin services verleend worden mocht hij kapot gaan. Dit wil niet zeggen dat in het 4e jaar de kwaliteit van het toestel al dramatisch is afgenomen. ;) kan wel natuurlijk maar dat lijkt me sterk

Persoonlijk zou ik gaan voor het toestel van de Lidl, omdat de algemene specificaties van het toestel wat hoger liggen.(hoger helderheidscontrast enzo) Wat ik wel vreemd vind is dat er geen merk op de site te vinden is :?
Targa. En ik kon ook vergelijken met een philips van 4:3 en die kosty evenveel maar hij kan niet onder mijn keukenmeubel staan. Hierdoor het verschil 4:3 lidl en 16:9 philips

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 08:35

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 20:36:
Hello,

sorry voor de nieuwe topic, hij mag weer verwijdert worden morgenavond ofzo.
Dan doe ik het wel meteen :z

GoT is niet bedoeld als eerste-hulp-bij-willekeurige-aankopen, je zal het toch zelf moeten besluiten wat het beste is, en daarvoor zijn er legio reviewsites in Nederland te vinden.

Wat er uberhaupt Gadget is aan een LCD-TV gaat sowieso aan me voorbij 8)7

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.