Toon posts:

onclick waarde in een cel openen.

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag op het moment dat iemand op deze link klikt dat de foto in een cel wordt gezet en niet opent in een nieuw window.

Iemand ideetjes??

<code>

<a href="javascript:void(0);" onClick="window.open('phpThumb.showpic.php?src=<? echo $dir;?><? echo $image;?>&title=emile-delarue.nl', 'showpic1', 'width=640,height=480,resizable=no,status=no,menubar=no,toolbar=no,scrollbars=no');">
[img]"phpThumb.php?src=<?[/img]<? echo $image;?>

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Niet window.open gebruiken, daarmee open je een nieuw scherm (heel raar..). Je kan bijv. een functie schrijven die dmv DOM-functies een image toevoegt aan het element waarin het plaatje moet verschijnen. Of als je al een img-element in je HTML hebt staan kan je daar de src van aanpassen. Mogelijkheden zijn er genoeg.

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

Verwijderd

Topicstarter
Nou het zijn thumbnails en die had ik graag geopend in een cel in de zelfde pagina als ik er op klik.

heb je misschien een voorbeeld?

thx

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
Dit soort dingen doe ik met asp. Dus een serverside script.

Verwijderd

Topicstarter
dat begrijp ik, ik doe het in php, maar dan nog. Is het mogelijk of niet, en hoe dus onclick open niet in new window maar een andere locatie?

Ik had eigenlijk gedacht" window.location en dan de target location maar dat doet hij niet.

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Kun je niet beter een mooie CSS popup gebruiken? Dit is een goede crossbrowser variant. Je kunt gewoon HTML opnemen.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Verwijderd

Iets in de trant van:
JavaScript:
1
onclick="idvantd.innerHTML='[img]\'de[/img]'"

Verwijderd

Topicstarter
kijk dat lijkt er meer ip nu heb ik hem met onload = window.name = 'id ' een naam gegeven maar dat pikt hij niet.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:44

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 20:20:
Ik wil graag op het moment dat iemand op deze link klikt dat de foto in een cel wordt gezet en niet opent in een nieuw window.

Iemand ideetjes??
Wat heb je zelf al geprobeerd? Ging daar iets mis? Kreeg je foutmeldingen? Ben je er van bewust dat javascript bij de buren in Webdesign & Graphics thuishoort?

Genoeg vragen dacht ik zo. Ik mis daarnaast wat je zelf al geprobeerd hebt. Bekijk P&W FAQ - De "quickstart" eens voor wat tips om een iets beter topic te openen de volgende keer (en op de juiste plek ;) )

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.