[xvid] Afgekapte xvid recoveren?

Pagina: 1
Acties:

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 15:30
Ik was sociaal bezig een video tutorial te maken voor een maat van me zodat hij wist welke instellingen hij in een programma kon wijzigen...

Het programma wat ik gebruikte convert wat hij opneemt gelijk naar xvid. Allemaal leuk en aardig, maar nu liep mijn pc halverwege vast en heb ik allemaal ***instellingen opgeslagen :'( Ik zou bij god niet meer weten wat ik precies aangepast heb, maar ik wil het programma niet reinstallen omdat ik anders helemaal overnieuw moet beginnen met aanpassen...

ok, nu het probleem.. Omdat mijn pc gecrasht is heb ik ook maar een half opgenomen xvid file (met de goede instellingen), die ik natuurlijk (naar mijn weten) nergens mee kan openen (vritual dub, adobe premiere, Gspott..) omdat er geen lead-out inzit. In het bestand staat wel data, dus dat wil ik er graag uit zien te krijgen...

Iemand enig idee hoe ik een afgekapte xvid terug kan krijgen naar een uncompressed file?

Heb net Divfix geprobeerd, maar die zegt dat het geen .avi is...

[ Voor 6% gewijzigd door Neejoh op 21-12-2004 20:18 ]

• ruco88
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-07 21:41
probeer eens videolan die kan hem waarschijnlijk wel afspelen

• Neejoh
Ook VLC doet het helaas niet :/ Zodra hij het bestand wil afspelen verspringt het schermpje, maar doet dan niets meer.

• Neejoh
*kick*

Ik ben er inmiddels nog steeds niet uit, heeft iemand enig idee voor een programma die raw-data kan lezen oid :?

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:14

The Third Man

The Third Jellyfish

Misschien (nogmaals: misschien) zou het werken om de hele mikmak in een jasje van een werkende Xvid met exact dezelfde specificaties te gooien.

• nick_vh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-04-2025
avipreview kan je spul zeker lezen ;-)

probeer die maar eens, heb dat ook soms dat ik een filmpje binnenhaal en net de laatste paar mb's niet heb maar met avipreview lukt dit wel

succes

• Neejoh
Das mooi *** :P Ook daarmee doet hij het niet :/

Begin het somber in te zien. Ben op het moment wat aan het vergelijken tussen 2 avi's (de kapotte en een die wél goed is) in een HEXeditor, maar geloof niet dat dit the way to go is... Je hoeft tenslotte maar een "R" in een "r" te veranderen en ik kan hem al weer niet meer openen in Avipreview
Pagina: 1