Zijn DVD recorders al gebruikersklaar?

Pagina: 1
Acties:

• jank
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-01-2012
Zoveel onduidelijkheden, ongemakken en niet naar wens fuktionerende DVD recorders, die ik op dit forum tegenkom.
Zie bijv de topics over de Sony en Lite-On.
Waarom werken deze apparaten niet gewoon, zoals het hoort. Waarom brengen fabrikanten recorders op de markt met zoveel onvolkomenheden, die naderhand middels nieuwe firware alsnog dat moeten presteren, wat de argeloze consument is beloofd.
Is het fenomeen DVD recorder nog niet genoeg doorontwikkeld, maar de gretigheid van de consument zo groot, dat mogelijk tegen beter weten in deze apparatuur toch in de handel komt.
Begrijp mij niet verkeerd, mij lijkt een goed funktionerende DVD recorder, liefst met HD, de ultieme opvolger van de videorecorder. Ik zou ook vooraan in de winkel staan, waar het niet, dat ik zoveel negatieve opmerkingen lees, teleurstellingen, haperingen, mankementen en wat al niet meer, als het gaat om DVD recorders.
Oh ja, ik heb zelf de PIoneer HS 520 op het oog, gestel, dat ik over zou gaan tot de aanschaf van een DVD recorder.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:57

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Denk dat de dvd recorders an sich wel aardig werken... Alleen de integratie met harde schijf is nog een probleem...
Zo ook met mijn tv met harde schijf... Dat ding gaat binnenkort ook vervangen worden (De harde schijf dus...)
Dus jah, als je zeker wilt weten dat het goed zit zul je zelf een mediapctje moeten bouwen en een eigen OS moeten schrijven ;)

• jank
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-01-2012
Hola, ik bedoel eigenlijk de stand-alone DVD recorders, die je als vervanging moet zien voor je huidige videorecorder. Dus niet de branders in een PC, voor alle duidelijkheid.

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-02 16:17
Die apparaten werken wel. De reden voor alle op- en aanmerkingen is dat er geen een is
die 'alles' kan: de techniek maakt zoveel mogelijk dat je niet moet verwachten dat alle foefjes
ooit in een apparaat aan zijn te treffen. Wil je het maximale, blijf dan bij een pc met de nodige uitbreidingen, hiermee kun je je lekker uitleven. Het comfort van een 'standalone' haal je er niet mee.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:57

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

jank schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 20:58:
Hola, ik bedoel eigenlijk de stand-alone DVD recorders, die je als vervanging moet zien voor je huidige videorecorder. Dus niet de branders in een PC, voor alle duidelijkheid.
Iknow... Dat begreep ik al... Gaf alleen een mogelijkheid om alles zelf in de hand te houden...
Maar ik zou zeggen; loop een winkel in die de spullen verkoopt waar jij je oog op hebt laten vallen, en probeer of die doet wat jij wilt... Iets anders zit er denk ik niet op...