Toon posts:

Verschil MSI K7T-Pro -Pro2 en de Pro 2a

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien een beetje een domme vraag maar weet iemand het Verschil tussen een MSI K7T-Pro -Pro2 en een Pro 2a moederboard?

Verwijderd

de Pro2 kun je ook multiplie-ers aanpassen. bij de pro niet ;(

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op donderdag 04 januari 2001 12:52 schreef Nephilium het volgende:
de Pro2 kun je ook multiplie-ers aanpassen. bij de pro niet ;(
Ohw, dacht raid :D

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• the12be
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 11:01
de pro 2a heeft ata 100, de pro 2 niet
en heb gehoort dat de pro2a dikke problemen geeft kwa snelheid, dus je kan beter voor de pro2 kiezen (doe ik ook)

• Pi-xie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-08 12:38

Pi-xie

I'm diggin' for fire

de pro 2a heeft ata 100, de pro 2 niet
en heb gehoort dat de pro2a dikke problemen geeft kwa snelheid, dus je kan beter voor de pro2 kiezen (doe ik ook)
De problemen met de 2a spelen alleen onder windows 2000, omdat er in 2k nog geen goede ondersteuning voor de via 686b southbridge (ata100) is. Je harde schijf draait dan alleen in pio-modus. Er zijn verschillende workarounds, zie de threads in dit forum daarover (search). Onder windows 98/me draait alles perfect. Heb zelf de 2a en hij draait uitstekend, errug stabiel, ook onder windows 2000 dus. Maar goed, als je niet geinteresseerd bent in ata100, kun je met de pro2 ook een veilige keuze doen.

Er zit geen RAID op de pro/2/2a moederborden (dat is dacht ik pas op het nieuwe kt133a mobo van MSI).

Verwijderd

Het is niet waar dat alleen Win2000 problemen heeft. Ik heb zelf ME en had er ook last van. Dit probleem is alleen verholpen vanaf bios versie 1.9. Dus heb je een nieuwer bord is er niks aan de hand, alleen de mensen met een wat oudere versie hebben hier last van.

• Wreckerrm
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-07 21:44

Wreckerrm

Rock Me Amadeus

Waar kan ik het MSI K7T-Pro2a kopen?

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

mvds

Totally awesome!

kijk even in de price-watch.