In een applicatie wil ik gebruik maken van Apache als webserver. Echter, in de applicatie heb je de mogelijkheid om verschillende instellingen te doen voor Apache (instellingen die normaliter in conf/httpd.conf horen te staan).
Nu heb ik al een groot gedeelte voor elkaar gekregen door de -c "directive" toe te passen:
Dat stukje code werkt en is al getest.
Echter, ik kom wat in de problemen zodra ik het volgende wil gaan uitvoeren:
Hoe krijg je het voor elkaar dat Apache dit begrijpt? Het achter elkaar aan plakken van de (geneste) directives is geen optie heb ik al ondervonden. Alle (geneste) directives stuk voor stuk uitvoeren werkt ook niet goed.
Mijn vraag is hoe je dit kunt oplossen.
Nu heb ik al een groot gedeelte voor elkaar gekregen door de -c "directive" toe te passen:
code:
1
| Shell(C:\Program Files\Apache Group\Apache\Apache.exe -k start -c "Port 80" -c "ServerAdmin mail@domain.com" -c "ServerName 127.0.0.1" -c "DocumentRoot "Z:/Documenten/htdocs"" -c "ServerSignature On" ) |
Dat stukje code werkt en is al getest.
Echter, ik kom wat in de problemen zodra ik het volgende wil gaan uitvoeren:
code:
1
2
3
4
5
6
| <Directory "Z:/Documenten/htdocs">
Options Indexes FollowSymLinks MultiViews
AllowOverride None
Order allow,deny
Allow from all
</Directory> |
Hoe krijg je het voor elkaar dat Apache dit begrijpt? Het achter elkaar aan plakken van de (geneste) directives is geen optie heb ik al ondervonden. Alle (geneste) directives stuk voor stuk uitvoeren werkt ook niet goed.
Mijn vraag is hoe je dit kunt oplossen.