[Winamp]Highlightbalkje gaat niet mee naar volgend nummer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-09 16:38
Beetje een zeikvraag, maar ik kon het niet vinden in de opties van Winamp en ook op Got en google vond ik geen relevant antwoord.

Ik zou graag willen weten hoe ik kan instellen dat dat blauwe 'highlightbalkje' dat je ziet wanneer je met je muis op een nummer klikt, mee gaat naar het volgende nummer.
Wat er nu gebeurt is dat je een nummer aanklikt met je muis, dan staat dat balkje erop, maar als je dan een paar nummer verder bent, dan gaat het balkje niet mee maar blijft het staan op de plek waar je dat ene nummer had aangeklikt.

Om het wat duidelijker te maken:

Afbeeldingslocatie: http://img77.exs.cx/img77/976/winampbalkje8nu.jpg

Ik begon dus met 'heardbrake hotel' door er op te klikken, en zoals je ziet is hij een tijdje later bij 'don't' en staat het balkje nog steeds bij 'heardbrake hotel' :P

Hoe zorg ik dat dat balkje automatisch meegaat naar het volgende nummer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan niet. Ik heb het in ieder geval nog nooit gezien.

offtopic:
Wat maakt dat eigelijk uit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Dat balkje is gewoon een selectie, heeft niks met het huidige nummer te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
Het is gewoon veel handiger want dan zie je meteen welk nummer in de lijst aan het afspelen is, en nu moet je steeds daarboven kijken zegmaar, en dan "zoeken" in de lijst waar dat nummer staat.
Het zou veel handiger zijn als hij dus meteen in de lijst aangaf welk nummer hij afspeelt.
Daarom wil ik dus graag weten of en hoe dat kan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolf87
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:18
in de playlist van winamp gaat hij wel mee naar het volgende nummer, die zou je dan eventueel kunnen gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
Werkt hier bij mij niet :? Hij blijft nog steeds staan.

[ Voor 36% gewijzigd door Dude86 op 21-12-2004 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je haalt playlist en media library door elkaar. Media library is alles wat je aan muziek hebt en playlist is wat er gespeeld moet worden, en je ziet gewoon selectie bij elk afspelend nummer in playlist. Beetje logisch nadenken mag wel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:57

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

wat jij bedoelt is het balkje dat oplicht als je het selecteert. Dat schuift idd niet mee. Maar het actieve nummer heeft wel degelijk een andere kleur, en dat verschuift dus ook mee. Hou je playlist maar eens in de gaten.
Zet 'm anders maar eens de skin op classic. Dan zie je het wel. (het witte nummer is dan actief, de rest is allemaal groen)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
@lyzer: Ik weet ook wel het verschil tussen de library en een playlist :/ Ik zeg alleen dat het balkje ook bij het afspelen van nummers in een playlist ook blijft staan bij mij.
DrivinUCrazy schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 19:11:
wat jij bedoelt is het balkje dat oplicht als je het selecteert. Dat schuift idd niet mee. Maar het actieve nummer heeft wel degelijk een andere kleur, en dat verschuift dus ook mee. Hou je playlist maar eens in de gaten.
Zet 'm anders maar eens de skin op classic. Dan zie je het wel. (het witte nummer is dan actief, de rest is allemaal groen)
Volgens mijn klopt er iets niet met mijn winamp, want ik zie ook geen verschil tussen en actief nummer en een onactief nummer (in de classic skin), in tegenstelling tot wat jij zegt dus.
Volgens mij is er iets mis met mijn instellingen hoewel ik der nooit iets aan heb veranderd.

[ Voor 72% gewijzigd door Dude86 op 21-12-2004 19:23 ]

Pagina: 1