kan er iemand mij helpen? mijn explorer slaat elke keer vast als ik een video file open van cd/dvd. hij zegt dan elke keer dat de file drwtsn32.exe vast loopt, en dan sluit hij alle explorers af om daarna mijn desktop terug op te starten. ik dacht dat het programma kapot was, maar als ik die uit mijn regedit haal dan krijg ik deze foutmelding aan. het rare is dat vanuit total commander of zo heeft ie helemaal geen problemen daarmee, alleen uit explorer. nu is het wel zo dat ik tot een klein tijdje terug wel last had van spontane reboots, maar dat lag aan een ddr ram dimm van 512 die stuk was, maar dit is kennelijk geen ram probleem aangezien ik geen enkel foutje in mijn ram aantrof toen ik eergisteren mijn ram teste met een bootable ramtest. ik heb wel een windows xp pro met geintegreerde service pack 2 geinstalleerd staan, maar in het begin toen die er op stond had ik er geen last van, dus het lijkt me sterk dat het aan die service pack ligt of zo. weet er iemand raad?
Verwijderd
Volgens mij heeft dit te maken met DEP (Data Execution Prevention). Ga eens naar Configuratiescherm > Systeem > Geavanceed > Prestatieinstellingen > DEP en zet vervolgens het programma dat je gebruik om de .avi te bekijken in de toegestane lijst.
F_GOD,
Ik mis in dit topic een aantal basis elementen waar je al eeder op gewezen bent door leon1e ([rml]leon1e in "[ XP] BDOS Stop code: 0x0000008e*"[/rml]).
Ten eerste mis ik in je topic titel het OS tussen vierkante haakjes, ik ga dat er nog even bijzetten. Ten tweede mis ik enters en enigszins iets aan hoofdletters enzo, je tekst leest sowieso al niet echt gemakkelijk maar het gebrek aan wit regels en hoofdletters maakt het er absoluut niet beter op. Pas dit dus aan
Dan als laatste - dit probleem komt relatief veel voor op GoT - en meestal wordt het veroorzaakt door een slechte codec, misschien is het dan ook interessant als je ons even vertelt wat je zoal geprobeerd en wat je zoal gedaan hebt voordat je dit probleem kreeg?
Ik mis in dit topic een aantal basis elementen waar je al eeder op gewezen bent door leon1e ([rml]leon1e in "[ XP] BDOS Stop code: 0x0000008e*"[/rml]).
Ten eerste mis ik in je topic titel het OS tussen vierkante haakjes, ik ga dat er nog even bijzetten. Ten tweede mis ik enters en enigszins iets aan hoofdletters enzo, je tekst leest sowieso al niet echt gemakkelijk maar het gebrek aan wit regels en hoofdletters maakt het er absoluut niet beter op. Pas dit dus aan
Dan als laatste - dit probleem komt relatief veel voor op GoT - en meestal wordt het veroorzaakt door een slechte codec, misschien is het dan ook interessant als je ons even vertelt wat je zoal geprobeerd en wat je zoal gedaan hebt voordat je dit probleem kreeg?
tnx gasten, ik had hetzelfde probleem, nu opgelost
http://tweakers.net/gallery/123027/sys