Toon posts:

MSI KT4 ultra bluetooth installeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren heb ik een nieuwe telefoon gekocht (nokia 6230) en deze wil ik met behulp van nokia pc suite 6.1.012 (de bij de telefoon geleverde versie) vanaf mijn pc benaderen. Met behulp van live update van MSI heb ik de nieuwste bt drivers gedownload en geinstalleerd. Na de installatie kwam er in de sys tray het bt icoontje te staan maar deze was blauw met rood ipv blauw met wit. Ik kon de bt netwerk places ook niet openen en dus ook niet laten zoeken naar mijn telefoon.

De hele handel uit het app. beheer gegooid en uit de software lijst en pc herstart. Bluetooth opnieuw geinstalleerd met de bij mijn mobo geleverde software en het werkt perfect. Pc en telefoon kunnen communiceren en met behulp van my bt places kan ik ook bestanden naar en van mijn telefoon kopieeren. Om de contacten en agenda van mijn 7210 te importeren heb ik echter wel nokia pc suite nodig en hier begint de ellende, deze werkt niet met de verouderde drivers die ik bij het mobo gekregen heb. Weer liveupdate gedraaid en weer hetzelfde probleem, het icoon wordt blauw met rood in de systray en als ik erop klik gebeurd er niets. Als ik er boven ga hangen met mijn cursor dan komt er wel te staan "verbonden met <computernaam>". Als ik klik op de snelkoppeling naar my bt places gebeurt er ook helemaal niets.

Ben er al sinds gister mee bezig en ik kom er niet aan uit, hoop dat iemand me in de goede richting kan sturen!

• Tinto
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
Probeer deze guide nauwkerig door te lopen: http://www.jonsguides.com/bluetooth/index.html

Hopelijk staat dat MSI onboard BT device erbij. Links naar verwijderde patches kun je in Jon's forum vinden. Succes.

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'