Toon posts:

Sony RDR HX900: kan geen DVD branden vanaf HDD

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Sony DVD-recorder RDR HX900 aangeschaft. Het lukt mij echter niet om een opname die op de harddisk is opgeslagen te branden op een DVD ( in dit geval een Philips DVD+RW, heb nog geen andere geprobeerd ). Volgens de specs zou dit wel moet kunnen . Ik krijg echter de mededeling dat de opname niet gekopieerd kan worden.
Wie heeft een oplossing voor dit probleem?

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:57

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Heeft dat niks te maken met macrovision? Als ik mij niet vergis kan dat ook over de kabel uitgezonden worden... ?
Of zit ik nu heel erg te zwammen?

Verwijderd

Topicstarter
MikeyMan schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 15:49:
Of zit ik nu heel erg te zwammen?
Ik zou natuurlijk de laatste zijn die iets dergelijks zou durven beweren. :> Nee, het speelt ook met zelfgemaakte opnames vanaf de videocam.

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

:P

Goed, volgende optie... Heeft het ding niet iets van een continue-opname modus (heeft de harde schijf in mijn tv wel namelijk) waardoor hij niet tegelijk kan opnemen en branden?
Firmware updates beschikbaar?

• jank
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-01-2012
Kan de leverancier hier geen uitsluitsel over geven?

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

jank schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 17:27:
Kan de leverancier hier geen uitsluitsel over geven?
spelbreker... :|

• jank
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-01-2012
Nou ja gut, als het om een garantiezaak gaat, wat theoretisch mogelijk is, recorder funktioneert niet naar behoren, dan is je leverancier ook de aangewezen persoon en niet dit forum. Wat uiteraard niet wegneemt, dat er binnen de diverse forums, ook hier, veel zinnige en bruikbare opmerkingen worden geplaatst.
Spelbreker wil ik niet zijn, maar gezien deze opmerking over de Sony en opmerkingen over Lite-On in een ander topic, begin ik mij steeds meer af te vragen of er nog wel DVD recorders zijn, die na het uit de doos halen en correct installeren wel funktioneren, zoals het behoort. En niet met allerlei vreemde onvolkomenheden zitten, die dan pas achteraf met nieuwe firmware moet worden opgelost.
Ik start maar eens een nieuw topic. ;)
Pagina: 1