Hee hallo.
Ik hoop dat ie deze keer eens in het goede forum staat, maar goed...
Ik ben bezig met een ASP applicatie, met daaronder een database. Ik heb een zoekpagina die daarna dynamisch een tabel met de resultaten opbouw. Deze tabel wil ik graag laten zien met een vasstaande header en scrollende body. Dit lukt op zich wel, met behulp van CSS, maar ik krijg de hele tijd een error die ik maar niet wegkrijg:
En hierna doet ie alles wat ie hoort te doen. Ik heb echt geen idee waar dit vandaan komt, dus misschien kan een van jullie helpen? Hierbij de relevante code:
search.asp:
stylesheet:
Verder heb ik de table in een div staan, met als id tblDiv. Ik heb geen idee waarom hij hierop nekt, maar ik hoop dat jullie iets zien wat fout zit, of anders iets weten om de foutmelding te onderscheppen. Alle functionaliteit doet het namelijk, dus dat is het probleem niet.
Mochten jullie meer info nodig hebben, schreeuw maar...
Alvast bedankt!
Grtz
G
Ik hoop dat ie deze keer eens in het goede forum staat, maar goed...
Ik ben bezig met een ASP applicatie, met daaronder een database. Ik heb een zoekpagina die daarna dynamisch een tabel met de resultaten opbouw. Deze tabel wil ik graag laten zien met een vasstaande header en scrollende body. Dit lukt op zich wel, met behulp van CSS, maar ik krijg de hele tijd een error die ik maar niet wegkrijg:
code:
1
2
| Line: 0 Error: 'TableDiv.ScrollTop' is Null or not an object |
En hierna doet ie alles wat ie hoort te doen. Ik heb echt geen idee waar dit vandaan komt, dus misschien kan een van jullie helpen? Hierbij de relevante code:
search.asp:
code:
1
| <BODY onload="TableDiv=document.getElementById('tblDiv')"> |
stylesheet:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| div#tblDiv {
position: absolute;
top: 200px;
width: 100%;
height: 60%;
overflow: auto;
}
thead th {
text-align: center;
background-color: red;
color: white;
position:relative;
top : expression(TableDiv.scrollTop-2);
heigth : 25px;
z-index : 20;
} |
Verder heb ik de table in een div staan, met als id tblDiv. Ik heb geen idee waarom hij hierop nekt, maar ik hoop dat jullie iets zien wat fout zit, of anders iets weten om de foutmelding te onderscheppen. Alle functionaliteit doet het namelijk, dus dat is het probleem niet.
Mochten jullie meer info nodig hebben, schreeuw maar...
Alvast bedankt!
Grtz
G
Als blikken konden doden, waarom doen ze er dan erwten in?