Toon posts:

Trillian Pro 3.0 - Bestanden ontvangen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik nu een tijdje, met grote tevredenheid, Trillian 3.0 Pro. Er is een probleem - het ontvangen van bestanden gaat ontzettend traag. Daarnet probeerde iemand mij iets te sturen, en kreeg ik maar 10 kb/s. Gelijk gestopt, gewone MSN aangezet, en daar krijg ik 450 kb/s?

Wat moet ik doen om het in Trillian ook zo te laten verlopen? Ports op mn router staan volgens mij goed (voor MSN file transfers). Al weet ik dat natuurlijk niet 100% zeker :P

Verwijderd

Dat versturen met trillian is compleet random, bij sommige mensen werkt het heel goed, naar anderen verstuur ik ook maar met zon 10 kbps en bij nog anderen heb ik dat ik er helemaal niet naartoe kan sturen. De reden hierachter is voor mij tot nu toe ook een compleet raadsel.
Ik hou dit topic vanaf nu ook maar in de gaten.

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-05 11:00
Ueh, misschien dat Trillian z'n eigen file-transfer poorten gebruikt?

Verwijderd

Topicstarter
Sierra-NL schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 15:01:
Ueh, misschien dat Trillian z'n eigen file-transfer poorten gebruikt?
Ja, dat dacht ik ook - maar even googlen leverde me niets op. Ik las daar vooral dat gewoon de MSN filetransfer poorten gebruikt worden, die al open staan :?

• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-08 09:24
Bij mij doen zowel Trillian als MSN het gaar, allebei maximaal 10kb/s behalve als ik bestanden van mn broertje (die nog bij mn ouders woont) verzend heb ik de max. snelheid. Blijft toch iets gaars, ook als ik er een aparte poort voor open zet naar mijn pc´tje.

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

voor zover ik weet gebruiken msn en trillian uPNP... waardoor het goed moet gaan... maar staat dit niet aan dan wil dit niet werken... ik heb het hier aan staan, maar slechts willekeurig krijg ik hoge snelheden, zelfs als de andere partij ook uPNP heeft ingeschakeld...

Deze plek is te koop.

Pagina: 1