Toon posts:

Welke Opteron ondersteunt PC2100?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga binnenkort (december/januari 2005) mijn huidige server vanwege een defect vervangen, nu kan ik een aantal dingen meenemen naar de upgrade en een aantal dingen niet.

Wat ik mee kan nemen zijn mijn PC2100 ECC memory, dit zijn er 4 stuks van ieder 1 GB het is dus zonde om dit weg te doen omdat ik het niet meer kan gebruiken.

De vraag is tot welke AMD Opteron kan ik mijn PC2100 ECC modules nog gebruiken, wat ik totnu toe aan info hebben kunnen vergaren is dat je bij een Opteron 246 beter PC3200 ECC :9~ kunt gebruiken.

Maar tot welke AMD Opteron 240/242/244/246/248/250 kan ik nog mijn PC2100 ECC gebruiken, dan weet ik tenminste welke ik max. kan aanschaffen .... ?? En als ik gewoon een 250 i.c.m PC2100 ECC kan gebruiken hoor ik het graag.

!! graag geen reacties van waarom ik dit allemaal wel en waarvoor ik het thuis nodig heb, het is en blijft een hobby he 8) !!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ga eens de technische datasheets op www.amd.com na :) Of check de CPU overzicht dat je via de FAQ van dit subforum kunt vinden. Daarin staan ook de ondersteunde geheugensnelheden en makkelijkere linkjes naar de juiste plaatsen op amd.com B)

Dit had je best wel zelf kunnen uitzoeken door simpelweg op de website van de fabrikant danwel de FAQ te kijken. Dat wordt hier op GoT wel van je verwacht voordat je een topic start. Zie ook de "Let op" tekst bovenaan in de [New Topic] van dit subforum.

[ Voor 31% gewijzigd door BalusC op 21-12-2004 14:35 ]

Dit topic is gesloten.