Ik heb vandaag net mn Leadtek 6600GT AGP binnengekregen maar het wil nog niet helemaal werken. Na mijn oude ATi drivers van mn 9600 gedeïnstalleerd te hebben en de nieuwste nVidia driver geïnstalleerd te hebben zit ik nu met een probleem.
Gewoon desktop werk gaat prima, hoewel bij het opstarten twee keer het scherm heel even zwart wordt.
Wanneer ik een spel wil starten (Splintercell bijvoorbeeld) schakelt mn beeldscherm zich na een paar seconden al uit, terwijl het spel gewoon doorloopt. Ik heb met refreshforce de refreshrate al aangepast maar dat helpt niet.
Ik heb het volgende systeem:
MSI K8N Neo 2 Platinum nForce 3
Amd Athlon 64 3000+
1 gigabyte Corsair 400mhz DDR
120 GB Western Digital
350 W Tagan
Leadtek WinFast 6600GT TDH 128 mb
Ik denk niet dat het aan de andere hardware of voeding ligt; Ik heb met dit systeem zonder problemen een 9800pro laten draaien. Ook is de kaart goed aangesloten, de extra powerkabel heb ik ook aangesloten. Tenslotte zijn alle andere drivers ook volledig up to date.
Gewoon desktop werk gaat prima, hoewel bij het opstarten twee keer het scherm heel even zwart wordt.
Wanneer ik een spel wil starten (Splintercell bijvoorbeeld) schakelt mn beeldscherm zich na een paar seconden al uit, terwijl het spel gewoon doorloopt. Ik heb met refreshforce de refreshrate al aangepast maar dat helpt niet.
Ik heb het volgende systeem:
MSI K8N Neo 2 Platinum nForce 3
Amd Athlon 64 3000+
1 gigabyte Corsair 400mhz DDR
120 GB Western Digital
350 W Tagan
Leadtek WinFast 6600GT TDH 128 mb
Ik denk niet dat het aan de andere hardware of voeding ligt; Ik heb met dit systeem zonder problemen een 9800pro laten draaien. Ook is de kaart goed aangesloten, de extra powerkabel heb ik ook aangesloten. Tenslotte zijn alle andere drivers ook volledig up to date.