Ik wil een stukje film importeren in premiere, alleen dit weigerd hij.
Hij loopt niet vast of iets dergelijks.
Hij blijft staan op het 'importing file' scherm
Het stuk wat ik wil inladen heeft een xvid of divx codec er overheen.
Het kan niet aan de grote liggen, want het filmpje is 5MB en ik heb al filmpjes die ik gecaptured had van 15GB ingeladen.
Ik heb nu de Xivd 1.0.3 geinstaleerd
bij de instellingen van Xvid staan Divx, DX50 en mp4v aangevinkt.
windows media player .. tja daar speelt hij hem dus niet af tenminste hij loopt wel maar geeft geen beeld. ik had het alleen in winamp getest daar speelt hij hem gewoon goed af.
codec in windows media player: DivX MPEG-4 DVD Video Decompressor.
Ik heb Divfix gedownload, filmpje ingeladen .. laten reboulden. log file laten maken, geen errors
deze versie geprobeerd te importeren in premiere. hij blijft nogsteeds staan op het 'importing files' scherm.
deze versie aflaten spelen in WMP nogsteeds geen beeld
Iemand hier al eerder problemen mee gehad?
Hij loopt niet vast of iets dergelijks.
Hij blijft staan op het 'importing file' scherm
Het stuk wat ik wil inladen heeft een xvid of divx codec er overheen.
Het kan niet aan de grote liggen, want het filmpje is 5MB en ik heb al filmpjes die ik gecaptured had van 15GB ingeladen.
Ik heb nu de Xivd 1.0.3 geinstaleerd
bij de instellingen van Xvid staan Divx, DX50 en mp4v aangevinkt.
windows media player .. tja daar speelt hij hem dus niet af tenminste hij loopt wel maar geeft geen beeld. ik had het alleen in winamp getest daar speelt hij hem gewoon goed af.
codec in windows media player: DivX MPEG-4 DVD Video Decompressor.
Ik heb Divfix gedownload, filmpje ingeladen .. laten reboulden. log file laten maken, geen errors
deze versie geprobeerd te importeren in premiere. hij blijft nogsteeds staan op het 'importing files' scherm.
deze versie aflaten spelen in WMP nogsteeds geen beeld
Iemand hier al eerder problemen mee gehad?