Toon posts:

Voodoo2 werkt niet op Asus CUV4X

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He lui,

gister heeft m'n pa een nieuw bakkie gekregen en ik had nog een Voodoo2 liggen. Dus die ging ik ff inbouwen. Nou loop ik tegen een probleem aan wat volgens mij al een x is behandeld, maar ik kan het ff niet terugvinden. Het zit nl. als volgt. Als ik de V2 in een PCI slot steek en de PC boot, geeft-ie keurig aan "nieuw apparaat gevonden" en al die shit. Correcte installatie van de drivers, rebooten, en na reboot staat keurig in Apparaatbeheer "dit apparaat werkt correct". Maar als ik rechtsklik op de desktop ontbreekt dat "Voodoo2 properties" tabje. En als ik bv. UT wil gaan spelen krijg ik doodleuk de melding "glide2x.dll - expected Voodoo Graphics, none detected" en zo gaat het met alle spellen. Iemand een idee wat hier aan de hand is? De kaart zit goed in het slot en is gewoon in orde (kwartier geleden nog in ander bakkie geprobeerd - no problem)

Systeempje:

ASUS CUV4X mobo
Intel P-III 800EB
128mb PC133 3-3-3
NVidia Vanta-LT 8mb AGP
Creative 3DBlaster Voodoo2
Realtek RTL8029 Ethernet kaartje
Teles S0/PCI ISDN kaartje
Soundblaster PCI128
In het onderste (ISA) slot zo'n extra USB/MIR kaartje.

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

probeer die drivers een opnieuw te isntalleren. lijkt me dat dit fout is gegaan.

ik heb verder geen verstand van voodoo's.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-08 08:06
volgens mij is dat gewoon een driver probleem !! nix met je mobo te maken denk ik hoor !! ik heb wel meer bakkies met een CUV4X gezien waar ook een voodoo2 in zit !
kijk anders ff op:
www.3dfxgamers.com/drivers/voodoo2/voodoo2_win9x_new.stm voor de nieuwste drivers