Toon posts:

XP-pro geluidsapparaat wordt niet opgestart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mobo asus A7V8X-X athlon XP 2600 mobo heeft geluidskaart on board en is ook geinstalleerd. volgens windows zijn de drivers goed en zijn er geen problemen. Het probleem deed zich voor nadat mijn beide cd-rom en dvd speler niet meer gezien werden. dit heeft heel lang geduurd en ik weet niet hoe maar opeens waren ze weer aanwezig maar toen had ik geen geluid meer. Als in in het configuratie programma kijk bij audio apparaten staat er geen audio apparaat. Als ik bij apparaat beheer kijk staan ze er wel en fincioneren ze goed.
Wie weet er een oplossing

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-04 15:52
Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 11:43:
Mobo asus A7V8X-X athlon XP 2600 mobo heeft geluidskaart on board en is ook geinstalleerd. volgens windows zijn de drivers goed en zijn er geen problemen. Het probleem deed zich voor nadat mijn beide cd-rom en dvd speler niet meer gezien werden. dit heeft heel lang geduurd en ik weet niet hoe maar opeens waren ze weer aanwezig maar toen had ik geen geluid meer. Als in in het configuratie programma kijk bij audio apparaten staat er geen audio apparaat. Als ik bij apparaat beheer kijk staan ze er wel en fincioneren ze goed.
Wie weet er een oplossing
Nieuwe drivers installeren? Geluidskaart verwijderen en weer opnieuw installeren? Om te testen even een andere geluidskaart proberen? heb je alleen geen geluid vanaf cdrom speler of helemaal niet meer? bij configuratiescherm-geluiden kun je dan wel een geluid afspelen?

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Verwijderd

Topicstarter
Heb al de nieuwste drivers geinstalleerd.Dat hielp niet in het configuratiescherm kan ik bij geluid niets instellen, daar staat geen "audio apparaat". Maar in apparaatbeheer staan ze wel.
Kan helaas geen andere geluidskaart proberen want die heb ik niet.