hallo allemaal
Eerst een opmerking. ik weet niet of dit onder dit kopje thuis hoort, maar ik weet effe geen betere categorie. Anders wil ik vragen aan een mod om het te verplaatsten.
Vanmorgen:
de site www.fotosvanurk.nl ging ik vanmorgen heen. deze deed het niet meer
. ik kreeg een melding this site is defaced. NeverEverNoSanity WebWorm generation 18.
Deze melding kent google niet en ik ook niet.
Ik ging met ftp proberen dingen up te loaden en dat ging prima. Ik wilde kijken of mijn bestanden waren veranderd. Dit was niet het geval.
Na verloop van tijd kwam de error 404 van de site. En een tijdje later werkte de ftp ook niet meer.
PCectreme de telefoon werkt niet en de mail doet niks. alles komt terug met failure notice.
[B]
Vraag:
[\B\
Heeft iemand een idee wat er aan de hand is?
is pcextreme gehackt of ik of geen van beide?
Eerst een opmerking. ik weet niet of dit onder dit kopje thuis hoort, maar ik weet effe geen betere categorie. Anders wil ik vragen aan een mod om het te verplaatsten.
Vanmorgen:
de site www.fotosvanurk.nl ging ik vanmorgen heen. deze deed het niet meer
Deze melding kent google niet en ik ook niet.
Ik ging met ftp proberen dingen up te loaden en dat ging prima. Ik wilde kijken of mijn bestanden waren veranderd. Dit was niet het geval.
Na verloop van tijd kwam de error 404 van de site. En een tijdje later werkte de ftp ook niet meer.
PCectreme de telefoon werkt niet en de mail doet niks. alles komt terug met failure notice.
[B]
Vraag:
[\B\
Heeft iemand een idee wat er aan de hand is?
is pcextreme gehackt of ik of geen van beide?
Klaas