[Shuttle] USB apparaat niet herkend

Pagina: 1
Acties:

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-07 11:00

seninha

god's right foot

Topicstarter
Ik heb hier een Shuttle SK43G staan die een vaag probleem heeft.
Altijd heeft de USB poort het goed gedaan, maar opeens werkte de muis niet meer (volgens de eigenaar nadat SP2 geinstalleerd werd)

Omdat hij toch een schone install wilde heb ik XP opnieuw erop gezet. Toen werd de USB Hostcontroller niet geinstalleerd.
Nadat ik SP1 er op gezet had kan ik eindelijk de Hostcontroller aan de praat krijgen.

Maar als ik nu een USB apparaat aansluit (muis of memory stick) dan wordt deze wel gedectecteerd maar niet erkend.

Waar kan dit nou aan leggen. heb al de nieuwste VIA drivers en USB geinstalleerd maar niets werkt.

iRacing Profile Flickr

Verwijderd

Post is screenshots of meldingen van de properties v/d apparaten bij je systeembeheer.

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Problemen met SP2 en USB-poorten komen blijkbaar wel meer voor. Als je het nu terug hebt (zonder SP2) dan heb je misschien een hardware-probleem. Een brakke usb-poort? Heb je al met andere usb-apparaten geprobeerd?

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-07 11:00

seninha

god's right foot

Topicstarter
We hebben gewoon met de muis en de pen geprobeerd.

Zoals ik al zei, zonder SP1 kreeg ik een gele uitroep teken bij de USO host controller. (software is dus niet geinstalleerd) met SP1 is deze weg en wordt aangegeven dat de controller goed werkt.
Maar de apparaten worden niet herkend. Maak trouwens niet uit welke USB port je gebruikt (voor of achter ) , bij geen een werkt het.

iRacing Profile Flickr

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Titel verduidelijkt :) herkend != erkend :+